23.03.2018 року Аваков А. і Гройсман В. вирішили і далі продовжувати розвалювати українську промисловість.
Маючи на території України 2 великих автозаводи і купу складальних майданчиків, Аваков А., Гройсман В. і інші із їхньої команди однодумців, все роблять щоб ліквідувати український автопром. Разом із своїм попередниками закуповують за кошти бюджету і державних установ, чи таких, які є у державній власності, сотні тисячі авто, в тому числі, забезпечують завезення застарілих моделей, які закордоном повинні були б просто утилізувати.
Те саме і із іншими галузями промисловості.
Іноземні автовиробники не могли б продавати для держорганів США, і країн ЄС свої автомобілі. Цивільні авіакомпанії інших країн не могли б обслуговувати маршрути в США, якби не покривали і місцеві маршрути і не використовували літаки виробництва США.
А тут харківський і вінницький, знаючи напевно, що в Україні є українські виробництва «Мотор-Січ» з його гвитокридами «Надія» та «Атаман», авіаційна компанія "Українські гвинтокрили" і купа інших підприємств авіапрому – конкурентів іноземних компаній, вирішили закуповувати 55 гвинтокрилів «Airbus Helicopters» на величезну суму, про яку навіть бояться зазначити, даючи робочі місця французам, і забираючи їх в українців.
Причому дивним є і те, що фейсбучний міністр МВСУ Аваков А., що має будинки і активи за кордоном, підписує угоду про розвал українського авіапрому із французьким міністром… закордонних справ, що є молодець, коли захищає свій авіапром і робочі місця у Франції та вміє аборигенів примусити купувати чуже, а не своє.
І це при тому, що «Мотор-Січ» протягом 10 років розробляла гвинтокрил, який буде мати кілька модифікацій, у тому числі для патрулювання доріг, моніторингу трубопроводів і газопроводів, оборонних цілей, сільського господарства і пасажирських перевезень. «Мотор Січ» мала намір почати виробництво лопатей для вертольотів Мі-24 у 2017 році і вертольотів власного виробництва – в 2018 році. І якби було замовлення на 55 бортів, то це б сприяло розвитку виробництва. А так у 2016 році, через заборону поставок до РФ, компанія «Мотор Січ» вже скоротила чистий прибуток на 41%, або на 1,4 млрд грн до 1,96 млрд грн у порівнянні з 2015 роком, скоротивши також і чистий дохід на 24%, або на 3,3 млрд грн до 10,55 млрд грн. Причому в досвіді «Мотор Cіч, яка виробляє двигуни для вертольотів Мі-2, Мі-8 / Мі-17, КА-226, літаків Ан-70, Ан-124, Ан-140, Ан-148 і Як-130, сумнівів ні в кого в світі немає. Є лише в керівників України, що прийшли до влади у 2014 році під проводом ВО «Батьківщина», і утримуються при владі за її підтримки.
Було б непогано, якби нардепи, не повелися на заклики так званим "єврооптимістів", чиї заощадження у валюті інших країн, бо так вони розуміють, що внаслідок їхньої руйнівної діяльності українська валюта і далі буде нічим, про необхідність допомогти робочим Франції. А вирішили допомогти робітникам і виробництвам України, і заблокували цю невигідну економіці України закупку.
А ось що пише @EmmanuelMacron, який, на відміну від харківського та вінницького, захищає робочі місця французів: "Ми повинні захищати наших працівників, наших підприємств. Небажано підписати торговельні угоди з повноваженнями, які не входять до Паризької угоди".