Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Аваков і Гройсман вирішили розвалити і український авіапром 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
24.03.2018

Маючи на території України 2 великих автозаводи і купу складальних майданчиків, Аваков А., Гройсман В. і інші із їхньої команди однодумців, все роблять щоб ліквідувати український автопром. Разом із своїм попередниками закуповують за кошти бюджету і державних установ, чи таких, які є у державній власності, сотні тисячі авто, в тому числі, забезпечують завезення застарілих моделей, які закордоном повинні були б просто утилізувати.  Те саме і із іншими галузями промисловості. Іноземні автовиробники не могли б продавати для держорганів США, і країн ЄС свої автомобілі. Цивільні  авіакомпанії інших країн не могли б обслуговувати маршрути в США,  якби не покривали і місцеві маршрути і не використовували літаки виробництва США. А тут харківський і вінницький, знаючи напевно, що в Україні є українські виробництва «Мотор-Січ» з його гвитокридами «Надія» та «Атаман», авіаційна компанія "Українські гвинтокрили" і купа інших підприємств авіапрому – конкурентів іноземних компаній, вирішили закуповувати 55 гвинтокрилів «Airbus Helicopters» на величезну суму, про яку навіть бояться зазначити, даючи робочі місця французам, і забираючи їх в українців.23.03.2018 року Аваков А. і Гройсман В. вирішили і далі продовжувати розвалювати українську промисловість.

Маючи на території України 2 великих автозаводи і купу складальних майданчиків, Аваков А., Гройсман В. і інші із їхньої команди однодумців, все роблять щоб ліквідувати український автопром. Разом із своїм попередниками закуповують за кошти бюджету і державних установ, чи таких, які є у державній власності, сотні тисячі авто, в тому числі, забезпечують завезення застарілих моделей, які закордоном повинні були б просто утилізувати.

Те саме і із іншими галузями промисловості.

Іноземні автовиробники не могли б продавати для держорганів США, і країн ЄС свої автомобілі. Цивільні  авіакомпанії інших країн не могли б обслуговувати маршрути в США,  якби не покривали і місцеві маршрути і не використовували літаки виробництва США.

А тут харківський і вінницький, знаючи напевно, що в Україні є українські виробництва «Мотор-Січ» з його гвитокридами «Надія» та «Атаман», авіаційна компанія "Українські гвинтокрили" і купа інших підприємств авіапрому – конкурентів іноземних компаній, вирішили закуповувати 55 гвинтокрилів «Airbus Helicopters» на величезну суму, про яку навіть бояться зазначити, даючи робочі місця французам, і забираючи їх в українців.

Причому дивним є і те, що фейсбучний міністр МВСУ Аваков А., що має будинки і активи за кордоном,  підписує угоду про розвал українського авіапрому із французьким міністром… закордонних справ, що є молодець, коли захищає свій авіапром і робочі місця у Франції та вміє аборигенів примусити купувати чуже, а не своє.

І це при тому, що «Мотор-Січ» протягом 10 років розробляла гвинтокрил, який буде мати кілька модифікацій, у тому числі для патрулювання доріг, моніторингу трубопроводів і газопроводів, оборонних цілей, сільського господарства і пасажирських перевезень. «Мотор Січ» мала намір почати виробництво лопатей для вертольотів Мі-24 у 2017 році і вертольотів власного виробництва – в 2018 році. І якби було замовлення на 55 бортів, то це б сприяло розвитку виробництва. А так у 2016 році, через заборону поставок до РФ,  компанія «Мотор Січ» вже скоротила чистий прибуток на 41%, або на 1,4 млрд грн до 1,96 млрд грн у порівнянні з 2015 роком, скоротивши також і чистий дохід на 24%, або на 3,3 млрд грн до 10,55 млрд грн. Причому в досвіді «Мотор Cіч, яка виробляє двигуни для вертольотів Мі-2, Мі-8 / Мі-17, КА-226, літаків Ан-70, Ан-124, Ан-140, Ан-148 і Як-130, сумнівів ні в кого в світі немає. Є лише в керівників України, що прийшли до влади у 2014 році під проводом ВО «Батьківщина», і утримуються при владі за її підтримки.

Було б непогано, якби нардепи, не повелися на заклики так званим "єврооптимістів", чиї заощадження у валюті інших країн, бо так вони розуміють, що внаслідок їхньої руйнівної діяльності українська валюта і далі буде нічим, про необхідність допомогти робочим Франції. А вирішили допомогти робітникам і виробництвам України, і заблокували цю невигідну економіці України закупку.

А ось що пише @EmmanuelMacron, який, на відміну від харківського та вінницького, захищає робочі місця французів: "Ми повинні захищати наших працівників, наших підприємств. Небажано підписати торговельні угоди з повноваженнями, які не входять до Паризької угоди".

 

 

Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2018 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua