Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Це наша держава. Ми платимо податки. Ми повинні мати можливість вплинути на якість законів і влади 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
29.08.2010

Євген Георгійович КостенкоШановні колеги!

Даний проект доцільніше було б запровадити на основі баз «Законодавство України» та «Законопроекти» Верховної Ради України, але це відмовляється підтримати з 2002 року Голова Верховної Ради України В.Литвин, а до нього його попередники.

У 1996 році, разом із своїми колегами Юрієм Семенюком та Євгеном Лапіним ми, за сприянням і допомогою президента компанії «Глобал Юкрейн» Юрія Коржа та його заступника В’ячеслава Мирошніченка, запустили проект «Поіменні голосування депутатів Верховної Ради України», відкривши тим самим суспільству не тільки інформацію про результати голосувань, алей про те, як і хто голосував, у тому числі там був ресурс, який давав змогу проаналізувати і результати таємних голосувань. Наслідком появи цього ресурсу було створення аналогічної системи і у Верховної Ради України, яка, хоча представляла тоді, і представляє зараз, досить обмежену версію, у порівнянні із системою, яка була розміщена на «Глобал Юкрейн», але була розміщена на офіційному сервері Верховної Ради України.

Ми впевнені, що поява нашого ресурсу, дасть новий поштовх для створення його аналогу на основі баз Верховної Ради України і буде розміщена на її офіційному сервері, оскільки, самій Верховної Ради України і народним депутатам України, вкрай важливо, навіть якщо дехто з них цього поки що і не розуміє, знати позицію суспільство щодо своєї роботи.

Система «Законопроекти» створена для діалогу громадян з владою. Аби кожен мав можливість мотивовано висловити свою позицію щодо нормотворчої діяльності влади, а сама влада, почути цю позицію, і відреагувавши на неї, дати сигнал суспільству, і окремому громадянину, як вона до цього відноситься.

Конкретній людині не потрібно нікого просити, аби мати можливість висловити своє конкретне відношення до конкретної норми первнинного законодавчого акту чи його проекту, яке буде доступне тим, хто приймає рішення щодо того, аби ці новрми ставали законом.

Для цього потрібно лише зареєструватися, і вже увійшовши до тексту первинного законодавчого акту, або його проекту, як наприклад, "Про Податковий кодекс України", "Про телекомунікації" чи "Про захист персональних даних", і  вносити совї пропозиції. бажано лише щоб ця пропозиція і коментар до неї, були точно сформульовані і викладені українською мовою.

Публічні дискусії бухгалтерів і приватних підприємців, які почалися напередодні набуття чинності закону щодо боротьби з корупцією, або користувачів Інтернету – щодо контролю за їхнім перебуванням в мережі, призвели до того, що влада, з урахуванням думки суспільства, почала міняти свою позицію.

Останній приклад – це активно обговорення проекту Податкового кодексу, який був внесений Кабінетом Міністрів України, який навіть був прийнятий в 1 читанні. Але його автоматичне прийняття та підписання Президентом України так і не пройшло, як це було з іншими також важливими документами щодо судоустрою та статусу суддів, референдум, виборів до органів місцевого самоврядування. Причому, відносно закону «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» дискусія мала такий вплив, що вона мотивувала владу відійти від свого «бульдозерного» принципу протягування законопроектів, і навіть об’явити про проведення в понеділок 30 серпня позачергової сесії Верховної Ради України з розглядом відхилених ними раніше поправок до законопроекту «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів».

На першому етапі ми розмістили для обговорення один з законопроектів, що активно обговорюються – проект Податкового кодексу, який, за рішенням Верховної Ради України, був винесений на громадське обговорення Міністерством фінансів України. Перенесення цього варіанта у формат Інтернет-сайту був дуже непростим, якщо зважати на якість тексту, що був представлений Міністерством фінансів для обговорення. Достатньо лише відмітити, що в проекті у Розділі ІІ відсутні 3 статті: 95,98 та 99. І пояснити це, і до цього часу, у Міністерстві фінансів України не змогли навіть для Верховної Ради України.

Після початку дискусії в ІТ-спільноті щодо спроби зобов’язати провайдерів і операторів телекомунікацій за свій кошт, а точніше, кошт споживачів їхніх послуг, встановлювати на своїх телекомунікаційних мережах технічні засоби, необхідні для здійснення уповноваженими органами оперативно-розшукових заходів, і забезпечувати функціонування цих технічних засобів, а також у межах своїх повноважень сприяти проведенню оперативно-розшукових заходів та недопущенню розголошення організаційних і тактичних прийомів їх проведення. А також забезпечувати захист зазначених технічних засобів від несанкціонованого доступу, ми вирішили обговорити і цю проблему, але розглядати не лише зміну частини четвертої статті 39 Закону України «Про телекомунікації» щодо встановлення на телекомунікаційних мережах технічних засобів для перехоплення комунікацій і оплати цього уповноваженими органами, але й розмістили весь текст чинного Закону України «Про телекомунікації». Такий підхід, на нашу думку, сприятиме більш системному аналізу нормативно-правових актів України і більш комплексному внесенню пропозицій щодо змін цих нормативно-правових актів.

Ми плануємо, як тільки це дозволять технічно-організаційні можливості, розмістити на сайті тексти всіх первинних законів України, а у подальшому, і актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших органів державної влади.

Ми будемо раді, якщо громадяни зможуть мати можливість висловити своє відношення до нормативно-правових актів України, а представники органів державної влади - зможуть отримати на нашому сайті доступ до позиції громадян.

Ми сподіваємося на співпрацю із усіма тими, хто вважає, що це наша країна, і ми також відповідальні за її долю, а також повинні активно впливти на якість нормативно-правових актів, які приймаються уповноваженими на це органами.

Як і для підготовки нормативно-правових актів, так і для більш ефективної роботи системи «Законопроекти» існують певні правила, і ми сподіваємося, що їхнє дотримання.

В першу чергу - внесення конкретних редакцій вже існуючих норм, чи пропозиція щодо конкретних норм, які ще не існують в цих актах, та коментар до цих пропозицій, повинні бути виключно українською мовою.

Для тих, хто не дуже добре володіє українською мовою, можна порекомендувати електронні перекладачі: - або безкоштовний Translate.Google http://translate.google.com.ua/?js=y&prev=_t&hl=ru&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&text=&file=&sl=ru&tl=uk#submit , або Пролинг ОФИС Плай http://www.prolingoffice.com/trials , що дасть можливість більш ефективно донести Вашу думку до тих, хто приймає ці акти, аби нам із Вами було від цього лише краще.

З повагою, Євген Костенко,

шеф-редактор веб-сайту Zakonoproekt.Org.UA, президент Українського аналітичного центру

Для даного повідомлення коментарі заборонені.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2020 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua