Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Кабінет Міністрів таки передав до Верховної Ради законопроект про пенсійну реформу (оновлено) 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
01.06.2011

Кабінет Міністрів України таки вніс 31.05.2011 до Верховної Ради України доопрацьований проект Закону України «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи»
на заміну раніше зареєстрованого за № 7455 від 13.12.2010 року, зазначається на веб-сайті www.Zakonoproekt.Org.UA. Головний комітет - Комітет у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів Верховної Ради України.

У пояснювальній записці до попереднього законопроекту про пенсійну реформу, яку тоді також підписав Віце-прем'єр-міністр України – Міністр соціальної політики України Сергій Тігіпко, у якій пропонуються зміни до пенсійного законодавства 2010, вказано, що проект Закону України «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи» розроблено з метою визначення заходів подальшого реформування пенсійної системи та збалансування солідарної системи пенсійного страхування , зазначається на сайті www.zakonoproekt.org.ua

Законопроектом про пенсійне забезпечення пропонується:

1) визначити механізм запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування передбачивши розпочати перерахування страхових внесків з року, в якому буде забезпечено бездефіцитність бюджету Пенсійного фонду України;

2) учасниками ІІ рівня визначити осіб, яким на дату запровадження системи виповнилося не більше 35 років;

3) розмір страхового внеску на дату впровадження системи встановити у розмірі 2 % із подальшим його щорічним підвищенням на один відсоток до 7 %;

4) адміністрування страхових внесків накопичувальної системи здійснювати через Пенсійний фонд України. Учасники ІІ рівня матимуть право обирати недержавні пенсійні фонди, в яких накопичуватимуться їх пенсійні кошти, через 2 роки після запровадження сплати страхових внесків до накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування;

5) встановити максимальний розмір пенсії на рівні 12 розмірів прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність;

6) підвищити рівень пенсійного забезпечення працівників бюджетної сфери, передбачивши виплату їм одноразової грошової допомоги при виході на пенсію у розмірі 10 призначених місячних пенсій;

7) здійснювати виплату спеціальних пенсій в період роботи в розмірах, визначених за нормами Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

8) здійснювати виплату спеціальних пенсій особам, які мають право дострокового виходу на пенсію, лише при досягненні загальновстановленого пенсійного віку;

9) збільшити період для врахування виплат (крім посадових окладів, надбавок за класні чини, вислугу років), що включаються в заробіток для обчислення спеціальних пенсій, до 60 календарних місяців;

10) підвищити мінімально необхідний страховий стаж для одержання пенсії за віком з 5 до 15 років;

11) проводити підвищення надбавки за понаднормовий стаж та доплати до прожиткового мінімуму при збільшенні прожиткового мінімуму працюючим пенсіонерам тільки після звільнення з роботи;

12) підвищити нормативну тривалість страхового стажу для призначення пенсії за віком у мінімальному розмірі з 20 років для жінок та 25 років для чоловіків, до, відповідно, 30 та 35 років для новопризначених пенсій;

13) установити, що розмір середньої заробітної плати, яка враховується для призначення пенсії, визначається за три календарні роки, що передують року звернення за призначенням пенсії, а перерахунок пенсії проводиться із середньої заробітної плати, з якої призначено пенсію;

14) проводити перерахунки пенсій працюючим пенсіонерам, які отримують пенсію за вислугу років, тільки після досягнення пенсійного віку;

15) призначення пенсій проводити із заробітку лише за даними персоніфікованого обліку;

16) змінити базу розрахунку надбавки за понаднормовий стаж для новопризначених пенсій;

17) поступово підвищити пенсійний вік для жінок з 55 до 60 років, щорічно збільшуючи його на 6 місяців кожного року, починаючи з 1 лютого 2011 року, для чоловіків, що працюють на державній службі, – до 62 років з 2013 року;

18) поступово підвищити вік для жінок, для одержання державної соціальної допомоги з 58 до 63 років;

19) поступово збільшити необхідну вислугу для призначення пенсії за вислугу років військовослужбовцям та деяким іншим особам, запровадивши при цьому її календарне обчислення;

20) виключати з періоду, за який враховується заробітна плата (дохід) для обчислення пенсії, періоди, коли особи підлягають загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню відповідно до пунктів 8, 13, 14 статті 11 цього Закону.

До переліку нормативно-правових актів у даній сфері правового регулювання входять:

1) Кодекс України про адміністративні правопорушення, Бюджетний кодекс України, закони України «Про державну службу»;

2) «Про статус народного депутата України»;

3) «Про Кабінет Міністрів України»;

4) «Про службу в органах місцевого самоврядування»;

5) «Про дипломатичну службу»;

6) «Про прокуратуру»;

7) «Про судоустрій і статус суддів»;

8) «Про наукову і науково-технічну діяльність»;

9) «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

10) «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;

11) «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів»;

12) «Про пенсійне забезпечення»;

13) «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам»;

14) «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні»;

15) «Про зайнятість населення»;

16) «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб»;

17) «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»;

18) «Про недержавне пенсійне забезпечення»;

19) «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»;

20) «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування»;

21) Загальнодержавна програма адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу, затверджена Законом України від 18 березня 2004 р. № 1629-IV.

На думку Уряду реалізація проекту Закону України призведе у 2011 році до додаткових надходжень до Пенсійного фонду України та економії коштів у сумі 1,7 млрд. гривень.

Проект акта схвалено на засіданні Кабінету Міністрів України і не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

Основним очікуваним результатом прийняття акта є визначення заходів подальшого реформування пенсійної системи та збалансування солідарної системи пенсійного страхування, вважає Віце-прем'єр-міністрУкраїни – Міністр соціальної політики України Сергій Тігіпко у матеріалі, що розміщено на сайті www.zakonoproekt.org.ua.

20.12.2010 року вже внесено нову версію законопроекту.

Всі матеріали на цю тему:

Пенсіонерам накинули 5 років

Проект про реформу пенсій вже розміщено на www.Zakonoproekt.Org.UA

Азаров пропонує Раді збільшити пенсійний вік та зменшити розміри пенсій

Уряд ще не відкликав законопроект про пенсійну реформу

16.06.2011 Ирина Семеренко

Господа министры Тигипко и Азаров, об_ясните пожалуйста где же вам хватит денег на выплату пенсий, если верхнего предела пенсии нет, а вот верхний предел оплаты взноса в пенсиноорный фонд есть (я говорю о том, что если человек получает/зарабатывает более 14 тысяч гривень в месяц, то он получается платит все меньше и меньше в пенсионный фонд при этом получая все больше и больше), и где же тут, так сказать, социальная справедливость (если подсчитать процент выплаты у указанных граждан по отношению к их заработку, то он получается совсем другим, на много меньше, чем указано в законе). Надеюсь получить ответ.

Для даного повідомлення коментарі заборонені.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2019 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua