Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Парламент розгляне припинення переслідування підприємців з антиподаткового Майдану 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
10.01.2011

У Верховній Раді України зареєстровано постанову про необхідність припинення цинічних і протиправних порушень посадовими особами правоохоронних органів і керівниками центральних органів виконавчої влади конституційних прав громадян України, яких було арештовано або затримано після того, як вони вийшли на Майдан Незалежності в місті Києві, з метою захистити конституційні права на працю суб’єктів малого та середнього підприємництва, що керівники органів державної влади України планували порушувати шляхом незаконного прийняття і введення в дію Податкового кодексу України, зазначається на сайті www.zakonoproekt.org.ua .

Під час прийняття у Верховній Раді України за основу проектів Податкового кодексу України №6509 та №7101-1 були грубо порушені вимоги Конституції та законів України.

Вищі посадові особи держави та вищі органи державної влади України – Верховна Рада України та Кабінет Міністрів України, своїми порушеннями примусили мільйони громадян України, що займаються малим та середнім підприємництвом, виступити із засудженням цих незаконних і протиправних дій парламентської більшості та Кабінету Міністрів України і прийняти участь у багатотисячних мітингах і ходах протестів, які відбулися по всій Україні.

Захищаючи свої права на працю і підприємницьку діяльність громадяни України були вимушені скористалися своїм правом збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, яке надано їм частиною першою статті 39 Конституції України. А це означає, що їхнє право не могло бути обмеженим, оскільки, другою частиною цієї ж статті 39 Конституції України встановлено, що «Обмеження щодо реалізації цього права може встановлюватися судом відповідно до закону і лише в інтересах національної безпеки та громадського порядку - з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.».

Позицію громадян України, що виступали проти прийняття проектів Податкового кодексу України №6509 та №7101-1 з грубим порушенням вимог Конституції та законів України було особисто підтверджено Президентом України В.Ф.Януковичем, внаслідок втручання якого Верховна Рада України відмінила своє голосування щодо проекту №6509 у 1 читанні, і його було знято з розгляду Верховної Ради України.

Так само Президент України В.Ф.Янукович підтримав і законність вимог громадян України, що виступали проти прийняття проекту Податкового кодексу України №7101-1, коли він застосував процедуру вето до Податкового кодексу України, прийнятого Верховною Радою України 18 листопада 2010 року, вказавши, що він несе суттєві ризики, що можуть обернутися звуженням прав громадян і порушенням засадничих гарантій прав і свобод, визначених Конституцією України. І, якщо діяти по Закону, то потрібно було взагалі попрощатися з Податковим кодексом України аж до 2012 року, .

У пропозиціях до прийнятого Верховною Радою України Податкового кодексу України, що містилися на … 25 аркушах, Президент України зазначив рівень порушень конституційних прав і свобод громадян, що в Кодексі:

1) проігноровано закріплений у статті 62 Конституції України принцип невинуватості особи та звільнення її від необхідності доведення своєї правоти, що є неприйнятним у демократичному суспільстві і тому потребує кардинальної зміни.

2) скасування норм, як це зроблено в Кодексі, є звуженням обсягу і змісту існуючих прав громадян і не відповідає конституційній забороні звужувати обсяг і зміст існуючих прав громадян при прийнятті нових законів (стаття 22 Конституції України), що також порушує гарантоване Основним Законом держави право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, посадових і службових осіб (стаття 55), яке за Конституцією України не може бути обмежено (стаття 64);

3) обмежує конституційне право особи захищати свої права будь-якими не забороненими законом засобами (стаття 55 Конституції України). Встановлення передбачених кодексом обмежень не відповідає конституційному принципу неможливості обмеження зазначеного конституційного права (стаття 64 Конституції України).

Але незважаючи на це, працівники правоохоронних органів розпочали затримання та арешти підприємців, що організовували виступи підприємців, які виступали за скасування Податкового кодексу, утому числі і розмістивши намети на Майдані Незалежності.

Так був затриманий, і три доби утримувався в Подільському ізоляторі тимчасового утримання один з учасників виступів проти незаконного прийняття Податкового кодексу Мандич О. Крім нього було затримано ще трьох учасників цих виступів – Гаркавенко І., Заплаткін О. та Грузинов В. Як повідомили ЗМІ міліція затримала Мандича О., Гаркавенка І., Заплаткіна О. та Грузинова В. в рамках кримінальної справи через «пошкодження» плитки Майдану Незалежності при встановленні наметів (стаття 194, знищення чи пошкодження майна в особливо великих розмірах).

28 грудня ввечері Мандич О., Гаркавенко І., Заплаткін О. та Грузинов В.М. були доставлені до Шевченківського райсуду Києва, де за рішенням суду (головуючий суддя Пономаренко Н.В.) Мандич О. був звільнений з під варти, а Гаркавенку І., Заплаткіну О.В. та Грузинову В.М. – було обрано запобіжний захід у вигляді взяття під варту.

Також міліція приїхала до лікарні, де після складної операції перебував один з учасників виступів на Майдані Незалежності Сергій Мельниченко, що знаходився у важкому післяопераційному стані і не міг ходити, внаслідок чого міліція зробила виїмку історії хвороби і ввела пост чергування біля його палати.

23 листопада 2010 року слідчим відділом Шевченківського РУМВС у м. Києві порушено кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого статтею 293 Кримінального Кодексу України за фактом групового порушення громадського порядку. І в рамках розслідування цієї кримінальної справи проводяться відповідні слідчі дії, у тому числі й щодо встановлення осіб, які брали участь у цих заходах з метою отримання від них, відповідних свідчень.

Ураховуючи те, що мільйони громадян України по всій Україні були вимушені проводити збори, мітинги, походи й демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, внаслідок того, що саме вищі посадові особи органів державної влади України грубо, цинічно й систематично порушували Конституцію та закони України й конституційні права громадян України на права на працю й підприємницьку діяльність, що мало особливий суспільний інтерес,

Як стало відомо сайту  www.zakonoproekt.org.ua у проекті Постанови "Про необхідність припинення порушень посадовими особами правоохоронних органів і керівниками центральних органів виконавчої влади конституційних прав громадян України, яких було арештовано або затримано після того, як вони вийшли на Майдан Незалежності в місті Києві з метою захистити конституційні права на працю суб'єктів малого та середнього підприємництва", що до Верховної Ради України вніс народний депутат України Ляшко О.В., пропонується, аби Верховна Рада України постановила:

1. Рекомендувати Президенту України – розглянути питання щодо відповідності займаним посадам вищих посадових осіб органів виконавчої влади, внаслідок неякісної роботи яких:

1) був підготовлений і поданий до Верховної Ради України проект Податкового кодексу України №6509, що був розглянутий і прийнятий у першому читанні, а після жорсткої критики цього проекту зі сторони Президента України, результати цього розгляду були відмінені, а проект було знято з розгляду;

2) був підготовлений і поданий до Верховної Ради України проект Податкового кодексу України №7101-1, що був розглянутий і прийнятий у цілому, а після жорсткої критики цього проекту зі сторони Президента України, застосування ним вето до цього проекту були внесені суттєві зміни, чим було підтримано справедливість, і законність вимог громадян України, що виступали проти прийняття проекту Податкового кодексу України №7101-1.

2. Визнати неприпустимим використання працівників правоохоронних органів для розправи над учасниками зборів, мітингів, походів і демонстрацій, про проведення яких громадяни завчасно сповіщали органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, і які були вимушені проводити, внаслідок того, що вищі посадові особи органів державної влади України грубо, цинічно й систематично порушували Конституцію та закони України й конституційні права громадян України на права на працю й підприємницьку діяльність.

3. Доручити Генеральному прокурору України - провести термінову перевірку дій працівників правоохоронних органів, які здійснюють затримання та арешт учасників зборів, мітингів, походів і демонстрацій, про проведення яких громадяни завчасно сповіщали органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, і які були вимушені проводити, внаслідок того, що вищі посадові особи органів державної влади України грубо, цинічно й систематично порушували Конституцію та закони України й конституційні права громадян України на права на працю й підприємницьку діяльність, застосувати відповідні міри прокурорського реагування й особисто проінформувати Верховну Раду України.

4. Заслухати звіт Генерального прокурора України Пшонки Віктора Павловича та Міністра внутрішніх справ України Могильов Анатолія Володимировича з питань порушення кримінальних справ проти громадян України - учасників зборів, мітингів, походів і демонстрацій, про проведення яких громадяни завчасно сповіщали органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, і які були вимушені проводити, внаслідок того, що вищі посадові особи органів державної влади України грубо, цинічно й систематично порушували Конституцію та закони України й конституційні права громадян України на права на працю й підприємницьку діяльність.

Прийняття проекту Постанови викликано необхідністю припинення цинічних і протиправних порушень посадовими особами правоохоронних органів і керівниками центральних органів виконавчої влади конституційних прав громадян України, яких було арештовано або затримано після того, як вони вийшли на Майдан Незалежності в місті Києві, з метою захистити конституційні права на працю суб’єктів малого та середнього підприємництва, що керівники органів державної влади України планували порушувати шляхом незаконного прийняття і введення в дію Податкового кодексу України.

Метою і та завданням Постанови є захист права на працю і підприємницьку діяльність громадян України, які були вимушені скористалися своїм правом збиратися мирно, без зброї і проводити збори, мітинги, походи і демонстрації, про проведення яких завчасно сповіщаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, яке надано їм частиною першою статті 39 Конституції України.

Прийняття цього проекту Постанови дозволить зменшити соціальну напругу, яка виникла після затримки і арешту громадян України, після того, як вони вийшли на Майдан Незалежності в місті Києві, з метою захистити конституційні права на працю суб’єктів малого та середнього підприємництва, що керівники органів державної влади України планували порушувати шляхом незаконного прийняття і введення в дію Податкового кодексу України, зазначається в пояснювальній записці до проекту Постанови.

Для даного повідомлення коментарі заборонені.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2019 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua