Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Про «План зміни країни за 70 днів» Саакашвілі 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
09.11.2017

Декілька коментарів стосовно «План зміни країни за 70 днів» Саакашвілі.  Сьогодні Михайло Саакашвілі оприлюднив «План зміни країни за 70 днів».  Звісно що усі ці пункти відразу ж викликали або відверту нищівну критику або панегірики – «світоч нового світу».Декілька коментарів стосовно «План зміни країни за 70 днів» Саакашвілі.

Сьогодні Михайло Саакашвілі оприлюднив «План зміни країни за 70 днів».

Звісно що усі ці пункти відразу ж викликали або відверту нищівну критику або панегірики – «світоч нового світу».

За майже 30 років роботи із програмами депутатів, урядовців та чиновників самого різного рівня, і їхніми обіцянками, а головне виконанням, вже сформував і свою позицію стосовно того, що необхідно Україні, і як це зробити. Бо усі із ким я працював знають, що на самому початку, ще до того, як я даю згоду працювати, я завжди питаю у своїх майбутніх роботодавців: «З якої посади і з яким багажем відповідальності і результатів Ви хочете піти на пенсію?» І вже рішення погоджуватися на роботу із цією особою, чи відмовитися, я вирішую лише після того, як ця людина зможе осмислено відповісти на ці запитання. І ніколи в  житті не погоджувався працювати із тими, кого реально не цікавлять задекларовані ним цінності і принципи. Хоча, як правило, в тих, кого не цікавить, фінансова частина оплаи та так званого «соцпакету» є значна краща. Але краще із дурнем втратити, ніж знайти.

На роботі я займався саме забезпеченням законотворчої діяльності осіб, які від держави мали на це повноваження, і особисто готував і аналізував такі плани, що готували інші та готуючи безпосередньо аналогічні проекти, і сприяючи їхньому прийняттю. І тому, як багато хто, із тих, хто мене не знає, відмічає - досить критично оцінюю дії нинішніх нардепів, урядовців і чиновників. Хоча насправді – це я уже м’яко оцінюю, бо вважаю, що компетенції у любої влади вдосталь, що керувати ефективно.

Звісно що в країні, де майже завжди більшість політиків практично не виконують свої передвиборні зобов’язання, люба їхня обіцянка викликає в громадян відразу. І це норма. До того ж, Саакашвілі розмістив коротке викладення програми партії, яка хоче претендувати на владу. Оскільки читати гросбух ніхто не буде.

Тому і я спробую дату свою експрес-оцінку, так би мовити вльот, плану Саакашвілі, і тезами та іноді і поясненнями, висловити свою позицію, стосовно не лише доцільності цих планів, але й головне можливості реалізації, та й ще у такі строки, як пропонує Саакашвілі, і які, як кажуть його опоненті, дуже стислі.

І так.

На мою думку строки, які зазначив Саакашвілі, не стислі, а навіть досить затягнуті.

Вже в перший день після обрання нового глави Держави, обраний зобов’язаний видати усі основні пункти своєї програми, або у вигляді указів із конкретним планом доручень і дій підпорядкованих йому посадових осіб та органів, або законопроектів.

Для цього у Конституції України ми у 1996 році ініціювали внесення до її проекту частину 2 ст.93 «Законопроекти, визначені Президентом України як невідкладні, розглядаються Верховною Радою України позачергово». Порошенко сьогодні цю норму майже не використовує. А я впевнений, що саме весь час передвиборної компанії апарат кандидата в президенти повинен займатися саме цим. Як і після цього. Саме для цього ініціювали і внесення п.28 ч.1 ст. 106 про те, що «Президент України:… створює у межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України, для здійснення своїх повноважень консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи і служби». Це якраз той елемент залучення до розробки таких норм фахівців. Це більш технократичний підхід, ніж це робиться сьогодні, коли створені органи – це скоріше лобіювання власних інтересів, ніж загальнодержавних.

70 днів нової влади / 1 сесійний тиждень

Реформа політичної системи

Закон про імпічмент Президента.

Потрібно прописати ці питання у змінах до Конституції України, додавши серед підстав імпічменту не лише вчинений злочин, але й порушення Конституції України. Тоді в Україні може бути і ситуація стосовно Ніксона, Клінтона чи Трампа. До речі, нардеп Віктор Балога ініціював розробку такого законопроекту http://bit.ly/2yMqXSa разом із відомим, і погоджуся тут із Віктором Івановичем, одним із найкращих конституціоналістів Європи і колишнім заступником Голови   Конституційного Суду України Володимиром Миколайовичем Шаповалом. Лекції якого з конституційного права я завжди із задоволенням згадую, а його «Конституційне право зарубіжних країн», подароване мені Сергієм Головатим, депутатом нашої депутатської групи «Реформи», у який  я працював завідувачем секретаріатом, і досі стоїть на моїй книжковій полиці. От тільки для внесення цього законопроекту потрібні підписи не менше 150 нардепів. Бо за ч.1 ст. 154 Конституції України «Законопроект про внесення змін до Конституції України може бути поданий до Верховної Ради України Президентом України або не менш як третиною народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України.». Тож ознайомтеся із проектом. І якщо Вас він влаштовує, і Ви хочете, щоб норма про імпічмент таки був прийнята в першому читанні вже на цій сесії, попросіть нардепів, які від Вашого населеного пункту, чи яким, або фракціям чи партіям яких  Ви симпатизуєте, щоб вони підписали цей проект, і Ви із цими депутатами також стали учасником зміни історії України на краще.

Сам же закон про імпічмент не потрібен, оскільки Конституцією України вже передбачений закон про ТСК. До речі, закон «Про тимчасові слідчі комісії, спеціальну тимчасову слідчу комісію і тимчасові спеціальні комісії Верховної Ради України», який розробив великий авторський колектив (народні депутат України IV скликання Кармазін Ю.А., Бандурка О.М., Оніщук М.В., Маркуш М.А., Мороз О.О., Писаренко А.Г., Потебенько М.О., Ратушняк С.М., Мусіяка В.Л., Зарубінський О.О., Гуров В.М., Шкіль А.В., Надрага В.І., Мельничук М.В., Рудьковський М.М.. Розробники: Ришелюк А.М. ГНЕУ Апарату ВР, Хавронюк М.І. Відділ з питань національної безпеки, оборони, правоохоронної діяльності та боротьби із злочинністю ГНЕУ Апарату ВР, Костенко Є.Г. Помічник-консультант народного депутата, Козак О.С. Національний Університет внутрішніх справ, Лавриненко М.Ф. Народний депутат України III скликання), і який депутати внесли до ВР під №6450 від 03.04.2006 р. (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=21532). Проект був однозначно підтриманий ВР. Депутати, що є рідкісним, б потрібно мати не менше 300 голосів для подавання вето, неодноразово долали вето Ющенка. 4 (!!) рази (03.02.2006, 27.02.2006, 23.03.2006, 18.05.2006) прийнятий закон направлявся Ющенку на підпис. Пізніше, вже у ВР V скликання, коли мені, в черговий раз було заборонено вхід до ВР, наш проект за №2815 від 14.04.2007р. від себе подали нардепи Мартинюк Адам Іванович та Матвєєв Валентин Григорович (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=29143). Але Ющенко і тут знов відмовлявся підписувати вже прийнятий закон. Хоча під час виборів він та його партія постійно розміщали у своїх лозунгах необхідність прийняття закону про ТСК і депутатську недоторканність. І якщо б нардепи від тих політичних сил, що сформували владу після зими 2013-2014 р.р., не ганьбилися, і виконали свої обіцянки, то закон би вже давно діяв, і дав би ВР можливості парламентського контролю, як скажімо має Сенат чи Конгрес США, досвід діяльності яких ми використовували при розробці законопроекту про ТСК.

Новий закон про вибори народних депутатів. Тут питання, що це за слова про новий закон. Наприклад в США і Великобританії, за стандартами яких, в тому числі і демократії, багато хто в Україні хотів би жити, депутат чи сенатор повинні обиратися громадянами, депутати повинні контролювати призначення урядовців. В США це десятки тисяч осіб на різних рівнях. А сенатор може бути обраним лише по місцю проживання. Хілларі Клінтон, що мала спільного із Яценюком спонсора – зятя Леоніда Кучми Віктора Пінчука (внесок до 20 млн. доларів, до речі), через цю норму була вимушена купити будинок в штаті Нью-Йорк, щоб мати змогу балотуватися до Сенату США.

Заборона олігархам володіти телеканалами.

Закон навряд чи буде реалізований, бо це є і на Заході і в любій іншій країні, окрім, з відомих причин, у КНДР. Важливіше заборонити контроль над ЗМІ іноземцям та офшорникам. І в принципі, такий закон вже частково діяв в Україні давно. Правда тодішня влада не лише не виконувала його вимоги, але й спеціально саботувала виконання і невідворотність покарання за невиконання.

Приведу приклад на «1+1». Частоти цього каналу були незаконно вилучені в держави, і записані де-юре на О.Роднянського, і ще ряд дрібних акціонерів. Оскільки право засновувати телекомпанії було заборонено законом, а реальним власником «1+1» був американець Лаудер. Для таких у ч.4 ст.13 Закону України «» зробили лазівку «В Україні забороняється створення телерадіоорганізацій іноземними юридичними і фізичними особами та особами без громадянства. Забороняється створення і діяльність телерадіоорганізацій з іноземними інвестиціями, у статутному фонді яких більш як 30 відсотків іноземних інвестицій.» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3759-12/ed20051223/parao146#o146). Ми ініціювали, щоб цей відсоток взагалі було зменшено до 10%, або навіть відмінено, і заборонити іноземцям не лише створювати, але й володіти ТРК. Але нардеп-бютівець Томенко, що тоді був головою Комітету з питань свободи слова та інформації, в порушенням Регламенту, під час прийняття змін до Закону України вніс правки: в законі вилучили зазначену вище ч. 4, і ввели нову ч.3 «Участь іноземних фізичних та/чи юридичних осіб у статутному капіталі телерадіоорганізацій регулюється Господарським кодексом України.». Ну і звісно що в ГКУ зміни не внесли. Ця шпаринка і дала олігархам, що допомагали Томенку, забрати собі «1+1», в першу чергу, Коломойському  рейдерськи захопити канал.

Тепер в законі пішли далі. Формально у ч.3 ст.12 є норма: «3. Участь іноземних фізичних та/чи юридичних осіб у статутному капіталі телерадіоорганізацій регулюється Господарським кодексом України. Забороняються створення та діяльність телерадіоорганізації, засновником (співзасновниками), власником (співвласниками) якої є нерезидент (нерезиденти), що зареєстрований в одній з офшорних зон, перелік яких визначений Кабінетом Міністрів України.». І громадяни України, Ізраїлю і Кіпру Коломойський та Великої Британії, Ізраїлю й Кіпру Боголюбов і досі незаконно володіють «1+1». І як кажуть у столиці Ізраїлю в Україні: « І шо?». До того ж, у Розпорядженні КМУ "Про перелік офшорних зон" від 23 лютого 2011 р. №143-р http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/143-2011-р він такий куций, що там навіть Панама і Кіпр не офшори, бо їх виключили звідти прем’єри Ю.Тимошенко та Ю.Єхануров. Це потрібно для того, аби виводити кошти та приватизувати майно. Але все ж таки заднім проходом зробили фінт. КМУ прийняв ще одне розпорядження від 16 вересня 2015 р. №977-р  стосовно офшорів, але назвав його не про офшори, а «Про затвердження переліку держав (територій), які відповідають критеріям, установленим підпунктом 39.2.1.2 підпункту 39.2.1 пункту 39.2 статті 39 Податкового кодексу України» (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/977-2015-р).

Зняття депутатської недоторканості, запровадження процедури відкликання депутатів.

І знов «за рибу гроші». Лозунг нинішньої влади на виборах останніх 15 років : «Відмінимо депутатську недоторканність» - http://bit.ly/2zLphIC .

Ви що, дійсно вірили, що члени @БПП, @Народний фронт, @Батьківщина і @Удар будуть виконувати ці крики про обіцянку: "Ми скасуємо депутатську недоторканість"? КСУ вже давно дало згоду на зняття депутатської недоторканності і припинення депповноважень із тих, хто не хоче працювати у ВР чи порушує закон. Це законопроект №0976 від 12.12.2012 р. «Про внесення змін до Конституції України щодо гарантії недоторканності для окремих посадових осіб»  http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=45026 . Згода КСУ є. Голосуй і завтра недоторканності нардепів не буде. Чого бояться виконати свої обіцянки. Та вирішили це на 2020 рік перенести. А потім ще і ще раз.

Для усього цього є закони, або проекти на виході. Якщо захочемо, то примусимо нардепів це зробити. Інакше не можуть себе поважати ті, хто при одній владі казав, що такі порушення - це погано, а зараз сам їх коїть, прикриває чи замовчує.

Якось потрібно визначитися із принциповістю. Чи ні?

70 днів нової влади / 1 сесійний тиждень

Нищівний удар по корупції.

Хочете нанести удар. Добре, а що заважає це робити і без нової партії? Є комітет Ну так саме зараз організатори цієї партії керують комітетом ВР з питань запобігання і протидії корупції (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/site2/p_komity?pidid=2628), в якому із 24 нардепів 15 начальників, з яких 2 співорганізатора партії Саакашвілі - голова комітету  Єгор Соболев та Юрій Деревянко, голова підкомітету із назвою на пів сторінки – «з питань контролю за дотриманням законодавства у сфері запобігання і протидії корупції органами державної влади та місцевого самоврядування Комітету Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції».

Наприклад саме нардепам із цього комітету можете задавати питання стосовно того, чому до цього часу вони до законів ще не внесли поправки, щоб в електронних деклараціях показувалося усе майно за кордоном, а стосовно цінностей зазначали назви і вартість в кого і як придбали. Бо зараз в списку зазначать 40 картин, чи 20 дорогоцінностей. Не будуть же показувати Тиціана чи Мане за 150 грн.  .

Або нехай вирішать, щоб давно оплачена та змонтована  за кошти ОБСЄ система автоматизованого аналізу даних усіх реєстрів України стосовно власності суб’єктів декларування, була запущена. А не посилалися, що начебто ДССЗЗІ не дозволяє. Може допомогти і призначити іншого керівника?

Створення антикорупційних судів.

Ну це нічого не дасть, лише підтвердить, що усі інші судді нечесні і недостойні здійснювати правосуддя чесно. І так в Солом’янському суді усі судді поділені за «своїми» персональними провадженнями. Там придумали. Що окрім номеру судової справи є ще провадження. І тому № конкретного кримінального провадження попадає лише до суддів, що розглядають певне судове провадження. І який вже там автоматизований розподіл. Тут із своїм автопрозподілом, навіть відомий Печерський райсуд відпочиває.

Посилання на те, що в судах довго не розглядають справи має і свої причини, про які мочать в НАБУ і САП. Перше – це процедури КПКУ, в тому числі і на ознайомлення. Тобто тут не суд, а можливо визнати, що ці процедури по певним справам слід змінити. Або застава для підозрюваних в корупційних справах. Ну та відмініть її для усіх складів злочинів такого рівня. Або незалежність суддів і тиск на них. Якщо Ваш родич міністр, то Ви що хочете можете робити. Суддю так залякають, що він не проти, коли в кріслі біля нього буде сидіти фігурант іншого корупційного скандалу - почесний куртконосець цього фігуранта. Прийміть жорсткі заходи для захисту суддів. Не уявляю, що таке могло б бути у федерального судді США.

Пом’якшення покарання в обмін на повернення активів та викриття спільників. Хороша і дієва американська норма. Бо слідчі МВС та НПУ, прокурори ГПУ та САП і детективи НАБУ легко затягують розслідування справ, щоб протягнути строки, і звільнити низових виконавців найбільших афер на сотні мільйонів, внаслідок чого ті потім не дають показів на організаторів схеми. Ясно що керівникам ОЗУ і їхнім журналістам, це може не подобатися.

Відміна застави для корупціонерів. Т

ак само правильна норма.  І так само вона не буде подобатися керівникам ОЗУ і їхнім журналістам.

Заборона прокуратурі, СБУ та поліції тиснути на бізнес, створення фінансової поліції.

Тут слід розділити питання. Якщо хочете робити так, щоб не тиснули, то легко – міняйте КПКУ, контроль за діяльністю самих правоохоронних органів та судів, закони про ОРД.

Інакше буде, як у випадку із, як кажуть, вирізаному фрагменту фільму «Гараж», коли наприкінці з відкритих дверей гаражу усі побачили, що гараж побудували , трасу звернули, але він один, і його дали лише директору ринку. Усі побачили, як за «замовленням» з посади голови Комітету ВР з питань фінансової політики і банківської діяльності зняли Сергія Рибалка, що в цей момент лежав на операційному столі. А за словами відомого прокурора Дмитра Суса нардепа Рибалку «замовили» і незаконно прослуховували і «топили» під егідою відомства Юрія Луценка – (https://www.facebook.com/Zakonoproekt.Org.UA/posts/1947670515259510).

Тепер фінансова поліція. Але її хочуть створити при Мінфіні, під яким вже є непрацюючий Держфінмоніторинг, який бачить все, але не зобов’язаний передавати матеріали про правопорушення правоохоронних органів. Не має своїх слідчих і оперативників. Ну так легше, можливо створити ДБР, який вже стільки років блокують?

Тобто, потрібні заходи – міняйте КПКУ і ККУ. Це вже питання до комітетів бютівця Андрія Кожемякіна – голови Комітету ВР з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/site2/p_komity?pidid=2627) та БППшинка Руслана Князевича – голови з питань правової політики та правосуддя – (http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/site2/p_komity?pidid=2638)

70 днів нової влади / 2 сесійний тиждень

Закон про економічну свободу. Ну тут важко щось сказати конкретне. Бо тут від 5,10 до чого завгодно. Важливо, щоб бізнес мав стабільні умови і платив лише до бюджету і бачив куди ідуть гроші, і як вони йому повертаються. У вигляді захисту бізнесу від влади. А не від «смотрящих», У вигляді якісних і не платних доріг… Список можна продовжувати.

Легкий старт бізнесу. Тут все зрозуміло. Рівень автоматизації із ЕЦП дає змогу легко відкрити бізнес за 5 хвилин. Але для початку потрібно усі компоненти віддати одному органу – ДФСУ. Бо поки це буде і в Мінюсті і в ДФСУ – відкрити його і закрити буде так само моторошно. Бо навіть міські голови не часто розуміють, що відкриття бізнесу, особливо ФОП, – це готові гроші до бюджету. Ну і головне не забути про бізнес, щоб не нарватися на штраф, як президент РФ Дмитро Мєдвєдев, що за декілька хвилин відкрив в Сінгапурі російський ресторан, але потім забув звітуватися про це та його закрити.

Вільний рух капіталу. Ну вже такий вільний як в Україні який ще? Виводять з України капітали так, що скоро 30-35 грн за долар буде як приємна згадка.

Гарантія прав власності та цивілізований ринок землі. Гарантія прав власності – це саме суди. А їх до цього часу спеціально тримають у кам’яному віці. Наприклад, в Португалії і Туреччині, тій самій Молдові. Вже давно діють системи електронного документообігу (СЕДО) в судах. Усі документи заходять в справу лише в електронному вигляді. Якби нинішні керівники ДСАУ Холоднюк і Булка та їхні попередники з 2003 року не блокували введення СЕДО, то в Україні не було б ні черг в судах, ні того що там витворяють. Причому зараз, як на мене, роблять це спеціально, щоб при об’єднанні не те що не звільняти частину суддів, а ще й набирати.

Цивілізований ринок землі – це слова. Я так розумію, що Саакашвілі за продаж сільськогосподарської землі іноземцям. Особисто я проти. Як і проти латифундистів, що вже мають по 500 тисяч – 1 млн га і більше. Країна стає виробником монокультур на експорт, власне тваринництво вирізається. Хочеш мати землю – сам її обробляй - 200 га. Але май на певний обсяг га і корову. Будуть добрива не хімічні. Молоко не будуть возити з Білорусі.

Вільний доступ до адміністративних послуг держави.

Ну є ЄЦП. І щоб були послуги слід просто звільнити керівників відомств, що протягом місяця не почнуть надавати такі послуги через Інтервент.  І зразу питання буде знято. На сьогодні навіть прем’єр-міністр Гройсман не може прийняти електронною депзвернення від нардепа, оскільки, як з’ясувалося, ні керівник його апарату не знають, як перевірити дійсність ЕЦП. Чиновники із КМУ кажуть, що Гройсман би може і користувався ЕЦП, якби він був у вигляді золотого «Паркера».

Скорочення 80% дозволів, ліцензій та регуляцій.

Тут слід дивитися що слід скоротити, а стосовно чого слід організувати прискорення процедур. Наприклад, в будівництві і контролі над продукцією та продовольством зараз так скоротили процедури, що скоро і будинки будуть валитися, і люди труїтися.

Ліквідація непотрібних корумпованих контролюючих органів (ДАБІ, Держпраці та ін.).

Введення збору звітності та ЕЦП відразу ж ліквідує ці контори.

Податкова та митна реформа.

Податкова реформа – денонсуйте усі угоди про уникнення подвійного оподаткування, або надайте такі самі пільги усім суб’єктам в Україні. І головне, забороніть, щоб тим хто при владі було заборонено мати активи за кордоном. Дуже допоможе їм зрозуміти, як живуть усі пересічні громадяни, і що слід зробити, що і самим жити як усім - тобто краще.

Зменшення податкового навантаження на працю з 42% до 20%

Буде збільшена зона оподаткування, і можна зменшити ці податки. Те саме питання – денонсуйте усі угоди про уникнення подвійного оподаткування. Або усі умови ФОП і спрощеного оподаткування, або усім рівне оподаткування, і за рахунок і буде зменшення. А то брильянти або ліки, не рідко фальшиві, продавати через ФОП без фіскальних чеків, – це лише в Україні так може бути.

Розмитнення за 15 хвилин та створення мережі Відкритих митних просторів.

Ну це питання не вирішене тому, що мінфін і чиновники підтримують тих, хто ввозить верблюдами і контрабандою.

Знов таки – ЕЦП, попередня реєстрація он-лайн, інтеграція баз української митниці і митниць сусідніх держав. І стаціонарні та мобільні сканери на кожному митному посту. І бажано, щоб їх вже в Україні почали виробляти. Про виробництво то теж слід думати. Бо в цьому плані я цього не побачив.

Єдиний платіж за розмитнення авто — 300 євро

Ну це на «бляхерів» розраховано. Хоче виробник ввозити в Україну авто, створюй виробництво тут. Інакше українську автопромисловість, яку вже давно почали розвалювати нинішні і колишні бютівці і БППшники, взагалі загублять.

Зменшення кількості податків та ставок мита

Податки і мита повинні не лише доход давати казні, але й стимулювати. То ж знов. Розвитку виробництва в Україні  я тут не бачу.

Автоматизація та спрощення податкової звітності

Ну хто сперечається. Все можна і швидко. Почитайте бюджети на ІТ і як «пилять» ці бюджети і кредити, що Україні на це дали. За такі кошти давно можна Сінгапур перегнати.

70 днів нової влади / 4 сесійний тиждень

Інфраструктура

Відкриття доступу іноземних будівельних компаній на ринок України

Необхідно припинити дерибан тендерів серед «своїх». В Україні буде вільний ринок, і свої будуть будувати, бо тоді це робочі місця не для іноземців, доходи бюджету. А не через офшори.

Ліквідація Укравтодора та антикорупційна зачистка Укрзалізниці

Ну це загальні фрази. Тут питання як , хто  і як буде приймати рішення про будівництво і обслуговування доріг. Можна запустити іноземців, класти асфальті кожен рік його перекладати. Можна завантажити свої українські цементні і металургійні комбінати і робити бетонні дороги високої якості на десятки років. Кошти в межах міст і областей можуть йти під контролем місцевого самоврядування.

Збільшення державних інвестицій в будівництво доріг та відновлення регіональних аеропортів

Знов таки. Це загальні фрази. Тут питання як , хто  і як буде приймати рішення про будівництво і обслуговування доріг.

Початок приватизації морських портів з залученням найбільших компаній світу та ліквідація АМПУ

Одне слово «капець». Вже продали американцям контейнерні термінали, Україна взагалі не буде мати контролю над такими стратегічними галузями, що щогодинно дають величезний операційний прибуток. Крадуть. Ну це до того, що якщо чиновники кажуть, що держава неефективний власник і тому слід продати це за безцінь його фірмі, то слід такого чиновника просто драною мітлою гнати. Ну і  знов питання про систему звітності, митні і податкові процедури та правоохоронні органи.

70 днів нової влади / 4 сесійний тиждень

Досягнення миру

Закон про відновлення інфраструктури Донбасу.

Без кам’яної стіни, як в США чи Ізраїлі толку не буде. До отримання під свій контроль виїзду і виїзду з території України, повинно бути закрите усе сполучення із тою територією і РФ. Звідти слід лише українців приймати, і давати їм умови життя і роботи, якщо здатні, інших звідти не впускати, як і туди нікого не впускати. Нехай РФ фінансує все що там є і несе за це відповідальність. Миротворців якщо запрошувати, то лише на зону по цю сторону цієї стіни, щоб було видно хто стріляє.

Законодавче визнання ОРДЛО окупованими територіями та заборона будь-якої торгівлі з ними

І не лише ОРДЛО, яке визнати терористичною організацією, але й АРК визнати окупованою територією і також звідти слід лише українців приймати, і давати їм умови життя і роботи, якщо здатні, інших звідти не впускати, як і туди нікого не впускати. А то 4 роки Україна за свій кошт годує пенсіонерів РФ , возить в АРК продукти з дотаціями України, щоб там не росли ціни, коли через пролив не можуть ввезти із РФ.

Прийняття закону про резервістську армію.

 Схема Швейцарії хороша, як і Ізраїлю. Чому б ні. Але для цього слід буде купу законів і інших НПА прийняти.

Заміна пострадянського генералітету на освічених командирів, що проявили себе у війні

Ясно що будуть крики, як це так. Мало хто знає, що міністр оборони, навіть генерал, не може бути головнокомандуючим ЗСУ, якщо не закінчив Академію Генштабу. Тоді ним стає начальник Генштабу. І це правильно. Ми вже побачили, як люди без військової освіти, із так званих добробутів і батальйонів МВС, вирішили під час параду в Києві, самостійно «віджати» на користь Коломойського активи, і без тилів і іншого, про що знають люди із військовою освітою. Про це мало хто знає, але трупів було багато саме через це.

Ну а стосовно генералів, що на параді так марширують, що умаєш, тільки не помер від одинки, або які палають в об мороки на зустрічі на Банковій, то слід давно ввести, як в США, що солдат і генерал здають однакові тести фізичної підготовки. Не здав  - звільнений. Так само і в правоохоронних органах. Тоді буде значна економія на уніформі – від міністра МВС  - до поліцейських, що іноді в авто не влізають через живіт. Як таки за правопорушником буде бігти, навіть важко уявити.

Ліквідація «Укроборонпрому» та прийняття нової програми озброєнь

Якійсь органі повинен буде вирішувати питання оборонного засмолення. Тож питання тут в процедурах планування і закупівель. Тобто знов нардепи - закони і НПА.

Прийняття закону «Про право громадян на збройний захист» (порядок придбання та застосування зброї цивільного призначення)

Закони про зброю вже давно і не раз подавалися до ВР.  Але тут скоріше питання, як забрати з вулиць ту зброю, що туди вже винесли. Колись Григорішина, якого вважають спонсором Лєщенка та Притули, арештували і підкинули в задню кишеню змазаний мастилом пістолет . Бізнесменів поменше рангом, затримували за те. що підкидали простий патрон.  І якщо в армії, поки не здавали усі гільзи, не випускали із стрільбищ, то сьогодні знайдені тисячі патронів – це вже не новина.

70 днів нової влади / 5 сесійний тиждень

Конкурентна освіта

Ну так знов закони і головне гроші. І також за принципом «гроші прямують за учнем». Ввести стандарт на забезпечення і організацію шкіл по типу найкращої. Тоді буде база. Ну і мотивувати оплатою. Не від стаду і заслуг перед керівником РОНО. А за кожного випускника, що отримав певний високий бал ЗНО, його викладач дисципліни, класний керівник і директор (щоб були зацікавлені усі) – щомісяця, на весь час роботи в школі, отримують доплату певного розміру. За те. що поступили до вишу певного списку, також доплата. За вступ до іноземного вишу певного списку – ще доплата. Повернувся до рідного міста  - ще.

Фінансування за принципом «гроші прямують за студентом»

Такий самий принцип, як і в школі, Але максимально мотивувати до практики, вже під час навчання. Щоб розумів, що вчити і для чого.  І спорювати вчився нове.

Усунення вхідних бар’єрів для приватних навчальних закладів

Такий самий принцип, як і в школі і вишу - «гроші ходять за учнем чи студентом».

Стипендії найкращим студентам на навчання в найкращих університетах світу.

Потрібно направляти. Але вимагати угод, що повинен повернутися. А то в українців забирають гроші на навчання тих, хто потім їде за кордон, і ті країни економлять на підготовці кадрів. Хочеш поїхати – нема питань – поверни бюджету витрати. До речі, ще раз про Сінгапур. Нещодавній треш стосовно поїздки туди на семінар за гроші сінгапурського бюджету депутата Олексія Порошенко не мав продовження коли він організував туди поїздку працівників ОДА з  майже усіх областей. Якби кожен із нардепів зробив таке стосовно країни, членом групи дружби із якою він є, то

Запровадження реальної автономії навчальних закладів та ліквідація районо та інших бюрократичних надбудов

Ці РайВНО дійсно не потрібні вже зараз. А коли будуть стандарти освіти і система фінансування,  то й тим більше.

70 днів нової влади / 5 сесійний тиждень

Здорова країна

Закон про страхову медицину («Гроші прямують за пацієнтом»)

Вже є міста в Україні, де місто оплачує усі витрати, аж до лікування онкохворих. Це та сама схема. Слід додати, як в Канаді, що лікар приватний може орендувати приміщення в державній лікарні на конкурсі, звісно не в свого рідного батька –головлікаря. Різниця в зарплаті. Приватний отримує за пацієнта ті самі кошти, що і лікарня, але сам за себе платить.

Невідкладна реформа екстренної медицини

Тут скоріше технологічні проблеми. Фактично ліквідована національні промисловість медтехніки. А це саме головне для цієї галузі.

Програма «Доступна медицина в сільській місцевості»

Знов таки, дистанційне обслуговування може допомогти в більшості випадків, і тим самим дасть змогу витратити на техніку. Щоб швидко добратися до хворого якому потрібна особиста участь лікаря.

Ухвалення генерального плану побудови 500 сучасних лікарень.

Чому б ні. Витрати на типові будівництва зекономлять його, а зменшення захворювань, часу перебування в лікарні, смертності – це також економічний фактор.

Тобто знов головне, де узяти гроші, і як їх розподілити. Тобто закони і НПА.

Тоді запитання, а чого до цього часу цього не роблять?

Євген Костенко

Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2021 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua