Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Перелік офшорних зон планується кардинально розширити 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
25.11.2010

Пункт 2 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2005 р. №82-р (http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/82-2005-р) та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.02.2006 р. №44-р ( http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/44-2006-р) , якими з переліку офшорних зон виключені Республіка Кіпр та Республіка Панама, сприяють неконтрольованому витоку капіталів з України до різних офшорних зон. Ці рішення по вилученню Панами і Кіпру з переліку офшорів, що були у свій час прийняті Кабмінами, очолюваними Ю.Тимошенко та Ю.Єхануровим, наносить величезну фінансову шкоду економічним інтересам України та її народу, і тому ці рішення слід скасувати, вважає політолог Євген Костенко.

Згідно з положеннями Угоди між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік і Урядом Республіки Кіпр «Про уникнення подвійного оподаткування доходів та майна» від оподаткування звільняються будь-які доходи, що виникають на території України або Кіпру, в тому числі дивіденди, проценти, роялті, доходи від відчуження майна тощо, які перераховуються з однієї країни в іншу, за винятком деяких випадків оподаткування фізичних осіб та доходів постійних представництв.

Угодою створено сприятливі можливості для резидентів України цілком легально, і без будь-якого оподаткування Україною, виводити за кордон значні суми коштів. Положення Угоди також використовуються багатьма підприємствами України для створення різних схем з мінімізації податкових зобов’язань говориться в інформації, що розміщена на сайті WWW.Zakonoproekt.Org.UA .

За наявною у Міністерстві фінансів України інформацією, лише у 2007 році з України до Республіки Кіпр було перераховано у вигляді доходів 4817530 тис. грн. При цьому втрати Державного бюджету України від застосування положень Радянсько-Кіпрської Угоди про уникнення подвійного оподаткування становили 722630 тис. грн. З огляду на денонсацію згаданої Угоди дохідна частина Державного бюджету України може збільшитись на суму до 700000 тис. грн.

Пунктом 2 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2005 р. №82-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. №77» Прем'єр-міністр України Тимошенко виключила у розділі «Центральна Америка» слово «Панама».

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 01.02.2006 №44-р «Про внесення зміни у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. №77», Прем'єр-міністр України Ю.Єхануров виключив у розділі «Європа» слово «Кіпр», що наносить збитки економіці України і, не тільки дає змогу виведення капіталів в цю офшорну зону, але й можливість участі офшорних компаній у приватизації стратегічних українських підприємств. Оскільки, відповідно до Закону України «Про Державну програму приватизації» від 18.05.2000 р. №1723-III, компанія, зареєстрована в офшорній зоні не може бути промисловим інвестором, тобто покупцем контрольного пакета акцій підприємств інвестиційно привабливих галузей (паливно-енергетичного комплексу, металургійної, нафтохімічної промисловості, радіоелектроніки, авіаційного транспорту, машинобудування, зв’язку).

І оскільки, незважаючи на вищезазначені обсяги збитків, які отримує Державний бюджет України внаслідок витоку капіталів до офшорних зон, ні Прем’єр-міністром України, ні Президентом України, до цього часу, не внесено до Верховної Ради України проекту Закону України «Про денонсацію Угоди між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування доходів та майна», то до Верховної Ради України було внесено проект Закону про денонсацію Угоди між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування доходів та майна (щодо відміни акту, яким було створено систему вивезення грошей із СРСР через Кіпр, пограбування народів СРСР вищим керівництвом та чиновництвом КПРС та СРСР, і який, і до цього часу, спричиняє негативний вплив на податкову систему та економіку України в цілому) №7091 від 06.09.2010 р., але розгляд цього проекту блокується, як бютівцями і нунсівцями, так і більшістю, вплив на яку має Президент України.

Форумом фінансової стабільності розвинутих країн, створеним колишнім президентом «Бундесбанка», встановлений рейтинг офшорних зон по ступенем їхньої надійності, і у якому знаходяться країни, не тільки відсутні в переліку офшорних зон, що затверджений Кабінетом Міністрів України (окрема адміністративна одиниця Об’єднаного Королівства Великобританія нормандський острів Сарк, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Чорногорія, штати Делавер і Орегон (CША), Панама, Гватемала, Коста Ріка, Уругвай, Чилі, Бруней, Дубаї, Ліван, Малайзія, Філіппіни, але й такі, як наприклад, Швейцарія, Кіпр, Сінгапур, Гонконг тощо, з якими взагалі укладені угоди щодо уникнення подвійного оподаткування, що означає легальний дозвіл на виведення капіталу для інвестування українськими господарюючими суб’єктами в об’єкти, які знаходяться в інших країнах та офіційну державну підтримку розвитку сприятливого інвестиційного клімату не в Україні, а в цих країнах.

Ще більші розбіжності можна знайти і при порівнянні переліку офшорних зон, які зазначені у Розпорядженні Кабінету Міністрів України від 24.02.2003 № 77-р «Про перелік офшорних зон» із Додатком до Наказу Міністерства фінансів Російської Федерації від 13 листопада 2007 р. №108н «Перелік держав і територій, що надають пільговий режим оподатковування й (або), що не передбачають розкриття й надання інформації при проведенні фінансових операцій (офшорні зони)», або із звичайним рекламним проспектом фірми, яка продає готові офшорні компанії у будинку, що знаходиться прямо напроти будинку Президента України.

Маючи такого Прем’єр-міністра України, як М.Я.Азаров, і міністра фінансів України, як Ф.О.Ярошенко, людей, що мають величезний досвід роботи в податкових органах і володіють унікальним обсягом інформації щодо гігантських сум, які витікають до інших країн, і того, наскільки припинення цього може зменшити податкове навантаження на простих підприємців, які дуже стурбовані прийняттям Податкового кодексу України, Президент України має всі можливості для прийняття адекватного рішення, яке б не збільшувало, а зменшувало податкове навантаження на українських громадян і підприємців, вважає президент Українського аналітичного центру Євген Костенко.

Для вирішення вищезазначеного було навіть напрвлено звернення до Президента України Віктора Януковича з пропозицією:

1. Скористатися правом, передбаченим пунктом 16 статті 106 Конституції України, і скасувати, як такі, що спричиняють негативний вплив на податкову систему та економіку України в цілому, і перекладають на плечі звичайних підприємців витрати, що можуть бути компенсовані за рахунок початку припинення витоку капіталу в ці офшорні зони:

1) пункт 2 Розпорядження Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2005 р. №82-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. №77» щодо виключення Панами з переліку офшорних зон;

2) Розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.02.2006 №44-р «Про внесення зміни у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2003 р. №77», щодо виключення Кіпру з переліку офшорних зон,

2. Особисто внести до Верховної Ради України проект Закону України «Про денонсацію Угоди між Урядом Союзу Радянських Соціалістичних Республік і Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування доходів та майна», або дати доручення внести такий проект Кабінету Міністрів України.

3. Доручити Кабінету Міністрів України:

1) провести аналіз затвердженого ним переліку офшорних зон, розширити його за рахунок офіційно визнаних у всьому світі офшорних зон, включивши до нього всі держави і території, що надають пільговий режим оподатковування й (або), що не передбачають розкриття й надання інформації при проведенні фінансових операцій (офшорні зони), одночасно вказавши повні, а не скорочені назви цих держав та територій, та подати до Верховної Ради України проекти Законів України про денонсацію Угод про уникнення подвійного оподаткування доходів та майна із такими державами і територіями;

2) надати інформацію щодо виконання Розпорядження від 18 липня 2005 р. №271-р «Про заходи щодо недопущення мінімізації податкових зобов'язань, вивезення капіталів за кордон, а також відмивання коштів через офшорні зони», у тому числі щодо необхідних змін до чинного законодавства, які будуть сприяти досягненню мети цього розпорядження.

Для даного повідомлення коментарі заборонені.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2020 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua