Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Утилізаційна премія покликана врятувати німецькі дизелі за рахунок України 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
10.08.2017

На звалищі старі автомобілі перетворюють на металобрухт, алеНа звалищі старі автомобілі перетворюють на металобрухт, але, дякуючи  ВР і Порошенку, їх тепер можна вивезти на звалище - в Україну., дякуючи  ВР і Порошенку, їх тепер можна вивезти на звалище - в Україну.

Автобудівники Німеччини пропонують тисячі євро за старі дизельні автомобілі в надії запобігти заборони на в'їзд в міста і зупинити обвал продажів.

У Німеччині стартувала великомасштабна операція з порятунку дизельної технології. Саме в цьому суть тих програм по виплаті утилізаційних премій, про які в останні дні оголосили всі провідні німецькі та деякі великі іноземні автобудівники. Так, Daimler, BMW і Toyota готові надавати знижки в 2 тисячі євро, Porsche - в 5 тисяч євро, Ford пропонує до 8 тисяч, а Volkswagen і Audi - навіть до 10 тисяч євро.

Маркетингова компанія з побічним екологічним ефектом

Ці знижки до кінця 2017 може отримати на території Німеччини кожен покупець нової легкової машини, якщо він попередньо здасть на утилізацію старий дизельний автомобіль з високим рівнем вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах (екологічні стандарти від Євро-1 до Євро-4).

При цьому для автобудівників байдуже, якої марки здаваний автомобіль, головне - щоб він вилучався з обігу і йшов на металобрухт. Daimler при цьому навіть готовий виплачувати залишкову вартість. Концерн Volkswagen назвав свою програму «Екологія і майбутнє», підкреслюючи тим самим, що мова йде про охорону навколишнього середовища та модернізації автомобільного парку країни.

 Сьогодні на звалищах в тренді наклейки екологічних стандартів Євро 2,3 і 4. За дизельні автомобілі з такими наклейками можна отримати премії у вигляді знижок

Багато експертів, у свою чергу, вказують, що німецький автопром насправді проводить всього лише широкомасштабну маркетингову акцію з метою врятувати дизельну технологію або хоча б продовжити їй життя. Так, політик екологічної партії «Союз 90» / «зелені» Олівер Крішер (Oliver Krischer) побоюється, що все зведеться до заміни «старих смердючих автомобілів на нові смердючі». Він дотримується все більш популярною в Німеччині точки зору, що у дизельної технології взагалі немає майбутнього.

Проте стверджувати, що нинішня утилізаційна програма не матиме ніякого позитивного екологічного ефекту, напевно, не можна. Адже якщо все піде так, як задумано, то менш ніж за п'ять місяців з німецьких доріг можуть зникнути кілька мільйонів машин зі старими дизельними моторами, що викидають в атмосферу особливо багато шкідливих для людини речовин. При цьому, однак, не варто забувати: автобудівники взялися за це справа не стільки через турботу про чистоту повітря, скільки через прагнення стабілізувати продаж своїх нових дизелів.

Головна мета - запобігти заборони на в'їзд в міста

А продажу ці в нинішньому році почали помітно падати після того, як в Штутгарті, Дюссельдорфі, Мюнхені та цілій низці інших великих міст Німеччини всерйоз заговорили про можливість введення заборон на в'їзд дизельних автомобілів в дні з особливо несприятливою екологічною обстановкою.

Через податкові пільги дизельні автомобілі особливо вигідні для тих, хто багато їздить

Подібна перспектива, природно, відлякує потенційних покупців дизелів, серед яких в Німеччині багато фірм, які купують такі автомобілі в якості службових машин, адже дизельне паливо через податкових пільг стоїть на німецьких заправках істотно менше, ніж бензин.

Високий попит з боку юридичних осіб, в свою чергу, привело до того, що випуск дизельних автомобілів зайняв значне місце в бізнес-моделях німецьких автобудівників, які обслуговують преміум-сегмент. В результаті в компаніях BMW, Audi і Daimler і у їх постачальників від виробництва дизелів залежать нині десятки тисяч робочих місць, які опинилися тепер під загрозою через падіння попиту.

«Замість того щоб вводити скорочений робочий тиждень, автобудівники вважали за краще зробити клієнтам спеціальні пропозиції», - роз'яснює підгрунтя утилізаційних премій відомий німецький автомобільний експерт професор Фердинанд Дуденхеффер (Ferdinand Dudenhöffer).

В ідеалі у виграші опиняться всі німці.

Тим часом в ідеалі почалася кампанія може привести до того, що у виграші опиняться всі. Повітря стане чистіше, тому що з вулиць міст зникнуть самі старі дизелі з найбільш шкідливими вихлопами. Їх колишні власники вигідно придбають нові сучасні автомобілі, оскільки отримають знижки, істотно перевищують залишкову вартість своїх колишніх машин.

Дизельні автомобілі з особливо шкідливими вихлопами можуть скоро зникнути з німецьких доріг

Над автомобільним ринком більше не буде висіти дамоклів меч у вигляді заборон на в'їзд дизелів в міста. І це, по ідеї, повинно стабілізувати продаж нових автомобілів з дизельними двигунами, що відповідають більш суворим екологічним стандартам Євро-5 і Євро-6. До того ж у автобудівників взагалі зросте продаж, оскільки в обмін на що здається в утиль дизель можна купувати зі знижкою і автомобіль з бензиновим мотором.

Більш того, утилізаційну премію будуть платити і при покупці автомобілів з газовими, а також з гібридними або електричними двигунами. В такому випадку до тих знижок, які пропонують самі автобудівники, додадуться ще й ті субсидії в розмірі 3 або 4 тисяч євро, які держава разом з автоконцернами з липня 2016 року платить покупцям автомобілів, що використовують електричну тягу.

Істотні відмінності від програми утилізації 2009 року

Незважаючи на цю державну програму підтримки, попит на гібриди і електромобілі залишається в Німеччині досить низьким, але нинішня кампанія з утилізації старих дизелів несподівано може дати і йому додатковий імпульс. У цьому зацікавлене як держава, так і самі виробники, які нарощують виробництво електромобілів.

Volkswagen запропонував премію за здачу в утиль старих дизельних автомобілів

Німецькі автоконцерни оновлять софт дизельних двигунів 5 млн автомобілів

Як врятувати дизель і чи потрібно це робити?

8 фактів про програму надання субсидій електромобілів в Німеччині

Нинішня кампанія утилізації старих автомобілів з цілої низки пунктів істотно відрізняється від тієї, що дуже успішно пройшла в Німеччині в 2009 році. Тоді це була державна програма, що здійснювалася на гроші платників податків, сьогодні знижки надають приватні автомобілебудівні концерни.

Тоді це була антикризова макроекономічна захід, покликаний допомогти всій Німеччині вийти з важкої рецесії, викликаної світовою фінансово-економічною кризою. Сьогодні це галузева кампанія, проведена в умовах стабільного зростання ВВП німецьким автопромом для власної підтримки. Тоді утилізували всілякі автомобілі, сьогодні - тільки дизельні.

Общегерманський автомобільний клуб ADAC назвав пропоновані власникам старих дизелів знижки і премії «цікавими», порадивши автомобілістам «уважно вивчити всі пропозицію в цілому і перевірити, чи в достатній мірі враховується залишкова вартість квартир, що здаються автомобілів».

Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2021 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua