Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Євген Костенко: «Всі кому 18 місяців не віддавали житло можуть терміново подавати до суду, забирати гроші і купляти більш дешеве житло» 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
10.07.2010

Будівельні магнати, які владували гроші замовників не в будівництво будинків для них, а в інші об’єкти, прокручували там гроші, а тепер, небажаючі продавати їх по більш низьким цінам, ніж до кризи, захотіли продовжити кабалу своїх замовників ще на 12 місяців і внесли 09.07.2010 р проект №6687, зазначається на сайті www.Zakonoproekt.Org.UA .

Але Верховна Рада України не прийняла їхню пропозицію в цілому, тому що цьому було внесено альтернативний проект №6687-1

Таким чином сьогодні всі, кому 18 місяців не віддавали житло, можуть терміново подавати до суду позов до будівельників-аферистів, а про забезпечення позову і накладання арешту на їхнє майно, і забирати свої гроші та купляти більш дешеве житло.

Крім того, до Комітету з питань будівництва, містобудування і житлово-комунального господарства та регіональної політики було внесено пропозиції до проекту Закону про внесення змін до Закону України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» щодо подовження терміну дії заходів підтримки будівництва житла №6687, який розглядається у другому читанні.

Підтримуючи ідею проекту Закону про внесення змін до Закону України «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва» щодо подовження терміну дії заходів підтримки будівництва житла №6687, прийнятого за основу із грубими порушеннями Регламенту, було запроповано внести наступні зміни до законопроекту:

1. Абзац перший статті 3 викласти в такій редакції: «Установити, що до 1 січня 2013 року, окрім, передбачених частиною четвертою цієї статті, заборони розірвання фізичними та юридичними особами будь-яких договорів, результатом яких є передача забудовниками завершеного об'єкта (частини об'єкта) житлового будівництва за умови, що за такими договорами здійснено оплату 100 відсотків вартості об'єкта (частини об'єкта) житлового будівництва, а так само, нарахування та виплати забудовником штрафних санкцій, передбачених договорами, та стягнення коштів, передбачених статтею 625 Цивільного кодексу України, що діють до дня опублікування цього Закону:», необхідно підтримувати будівельну галузь, але не можна не виконувати угоди і давати право не віддавати ні житло, за яке люди заплатили 100% своїх коштів, взявши для цього, дуже часто кредит в банку, і за який вони повинні платити відсотки, ні гроші, за яке ці люди можуть купити житло не в невдах, які не виконують договірні зобов’язання, а в тих, хто це може зробити.

Всі кому 18 місяців не віддавали житло можуть терміново подавати до суду, забирати гроші і купляти більш дешеве житло.

Інакше держава повинна знаходити кошти на компенсацію замовникам введення цього мораторію. Інакше це порушення прав осіб на власність. І при чому тут криза, якщо гроші будівельні магнати, які ці гроші, отримали і побудували за них собі палаци, або витратили їх не на будівництво житла, за яке їм їх дали, а на інші об’єкти, часто навіть за межами України. Але оскільки авторами законопроекту не були внесені пропозиції щодо джерел для фінансування таких компенсацій, то Верховна Рада України не має право обмежувати право власності особи без відповідних компенсацій, тим більше, давати змоги приватним будівельним компаніям заробляти, чи навіть зловживати довірою, осіб, які довірили їм ці кошти.

2. Абзац 2 частини 4 статті 3 викласти в такій редакції: «Ця заборона не застосовується, якщо визначений термін прийняття в експлуатацію об’єкта будівництва переноситься більше ніж на 18 місяців, з дня оприлюднення цього закону».

3. Назву розділу ІІ прикінцевих положень Закону викласти в такій редакції: «ІІ. Прикінцеві положення.».

4. Пункт 1 прикінцевих положень викласти в такій редакції: «1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного після його опублікування.», оскільки необхідно, аби відповідальність наступала для осіб, які знають про закон, а не для невизначеної кількості осіб, які можуть нести відповідальність за закон, оскільки вони не знали про закон до часу, коли він був оприлюднений. Саме така норма існує в країнах Європи.

5. Пункт 2 прикінцевих положень викласти в такій редакції: «Кабінету Міністрів України протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону:

1)доручити Міністерству реґіонального розвитку та будівництва України, Державному комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики, Державній комісії з регулювання ринків фінансових послуг України та Міністерству внутрішніх справ України – провести комплексну перевірку фактів невиконання суб’єктами підприємницької діяльності, які пов’язані з використанням отриманих від фізичних та юридичних осіб коштів на житлове будівництво, строків договорів із цими особами, а так саме, у випадках виявлення зловживань цих суб’єктів із наданими їм коштами та використанням їх на інші цілі, ніж передбачені в договорах, відповідно до яких ці кошти були отримані, застосувати до цих суб’єктів встановлені законодавством санкції. 

2)підготувати, і в установленому порядку, подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення до законів України змін, які унеможливлюють зловживання суб’єктами підприємницької й діяльності з використанням коштів отриманими на житлове будівництво від фізичних та юридичних осіб, невиконанням строків договорів із цими особами та посилення відповідальності за такі зловживання.». Необхідно припинити зловживання коштами замовників житла, і цим самим, підвищити авторитет будівельної галузі та рівень довіри до неї замовників житла, інакше в Україні можуть мати місце ті самі процеси, які існують в Російській Федерації із дольщиками житла, коли замовники житла починають діяти проти забудовників, які не виконують договори про строки здачі житла, і використовують кошти, які передали їм замовники на інші цілі, у тому числі і будівництво об’єктів в Об’єднаних Арабських Еміратах тощо, або будівництво іншого житла, і оскільки ціни на житло впали. То вони не продають вже побудоване житло, очікуючи поки підніметься ціни, і забудовники зможуть спекулюючи на побудованому житлі вивільнити кошти замовників, щоб виконати умови договорів із ними.

Для даного повідомлення коментарі заборонені.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2021 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua