Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Як і чому держчиновники пенсійний вік до 65 років підвищували 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
29.05.2011

Закон було прийнято в цілому 07.07.2011 року, і з урахуванням вимог Бюджетного кодексу та Регламенту Верховної Ради України, він, після підготовки до підписання Головою Верховної Ради України, повинен був бути невідкладно з підписом В.Литвина поданий на підпис Президенту України В.Януковичу.  Але проект не був поданий ні в липні, ні у серпні. Таємниця розкрилася вже 6 вересня 2011 року, коли було проголосоване питання «Про усунення неузгодженостей у прийнятому 08.07.2011 року Законі «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», інформацію щодо якого спеціально заховали, і навіть не зазначили про це в картці законопроекту у базі даних «Законопроект». Виявляється, що у проекті була проголосована норма про те, що державні чиновники не можуть працювати більше 62 років. А 27.08.2011 року, якраз зовсім випадково, виповнилося 62 роки керівнику Апарату Верховної Ради України Валентину Олександровичу Зайчук та його брату-близнюку – голові Пенсійного фонду України і головному захиснику коштів пенсіонерів Борису Олександровичу Зайчуку. І оскільки, саме державні чиновники хотіли введення збільшення пенсійного віку, щоб їх не звільняли з роботи у 55 та 60 років, то з’явилася схема про необхідність збільшення строку перебування на цих посадах аж до 65 років.Про те, що саме парламентське чиновництво грає більш важливу роль при прийнятті усіх державних рішень, а не Президент України, а тим більше Уряд України, свідчить хоча б історія з переносом подання на підпис Президенту України В.Януковичу прийнятого Верховною Радою України проекту Закону України «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи (№7455 від 13.12.2010 р.), зазначається на сайті www.Zakonoproekt.Org.UA .

Закон було прийнято в цілому 07.07.2011 року, і з урахуванням вимог Бюджетного кодексу та Регламенту Верховної Ради України, він, після підготовки до підписання Головою Верховної Ради України, повинен був бути невідкладно з підписом В.Литвина поданий на підпис Президенту України В.Януковичу.

Але проект не був поданий ні в липні, ні у серпні. Таємниця розкрилася вже 6 вересня 2011 року, коли було проголосоване питання «Про усунення неузгодженостей у прийнятому 08.07.2011 року Законі «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», інформацію щодо якого спеціально заховали, і навіть не зазначили про це в картці законопроекту у базі даних «Законопроект». Виявляється, що у проекті була проголосована норма про те, що державні чиновники не можуть працювати більше 62 років. А 27.08.2011 року, якраз зовсім випадково, виповнилося 62 роки керівнику Апарату Верховної Ради України Валентину Олександровичу Зайчук та його брату-близнюку – голові Пенсійного фонду України і головному захиснику коштів пенсіонерів Борису Олександровичу Зайчуку.

І оскільки, саме державні чиновники хотіли введення збільшення пенсійного віку, щоб їх не звільняли з роботи у 55 та 60 років, то з’явилася схема про необхідність збільшення строку перебування на цих посадах аж до 65 років.

Крім того, в законі привертає увагу протягнуті захисниками пенсійних витрат з метою збільшення пенсійної планки, перший і другий пункти Прикінцевих положень закону:

«1. Цей Закон набирає чинності з 1 жовтня 2011 року, крім абзацу одинадцятого підпункту 11 та абзацу сто тридцять восьмого підпункту 17 пункту 6 розділу II цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2012 року.

2. Обмеження пенсії (щомісячного довічного грошового утримання) максимальним розміром, встановленим цим Законом, не поширюється на пенсіонерів, яким пенсія (щомісячне довічне грошове утримання) призначена до набрання чинності цим Законом….». Про те, що таке щомісячне довічне грошове утримання, і як воно впливає на гаманець звичайних пенсіонерів, а точніше, як випливає з їхніх гаманців, оскільки поповнює гаманці «елітних» пенсіонерів, слід зупинитися окремо.

6 вересня 2011 року у Верховній Раді України відбулося голосування щодо змін до закону, і його було передано на підпис Президенту України, який підписав цей закону та повернув до Верховної Ради України 10.09.2011 р. для оприлюднення.

І хоча, брати Зайчуки дуже вдало продовжили строк перебування на посаді до 65 років, отримуючи напевно одночасно і чималі пенсії з кишень платників податків, але затримка із прийняттям закону Верховною Радою України та введення закону в дію із порушенням вимог Закону, привели до того, що багато хто звернув увагу на 2 аспекти цієї оборудки.

Як ми пам’ятаємо, остаточна редакція тексту «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», була проголосована не 08 липня 2011, як зазначили парламентські чиновники в картці законопроекту у базі даних «Законопроект», а 06 вересня 2011 року, коли на засіданні Верховної Ради України були проголосовані зміни, передбачені порядком денним, як «Про усунення неузгодженостей у прийнятому 08.07.2011 року Законі «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи».

І тому датою прийняття проекту повинно вважатися 06 вересня 2011 року, і вводитися в дію цей закон повинен вже з 1 січня 2013 року, а не так як зазначили парламентські махінатори. Бо може ж статися так, що всі ті, кому незаконно підняли планку пенсійного віку вже зараз, зможуть знайти доводи, як ця оборудка парламентських чиновників може вплинути на збільшення витрат бюджету, у тому числі і доплати братам-пенсіонерам, і тоді напевно цю аферу можна буде оспорити у Конституційному суді або цими людьми, або під їхнім тиском напередодні виборчої кампанії народними депутатами, кандидатами в нардепи, чи профспілками та політичними партіями.

Бо існує частина 3 статті 27 Бюджетного кодексу України, у якій зазначено, що «3. Закони України або їх окремі положення, які впливають на показники бюджету (зменшують надходження бюджету та/або збільшують витрати бюджету) і приймаються після 15 липня року, що передує плановому, вводяться в дію не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим.».

Євген Костенко,

шеф-редактор веб-сайту Zakonoproekt.Org.UA, президент Українського аналітичного центру

 
Щоб додати коментар, Ви повині зареєструватися на сайті.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2019 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua