Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com RSS для Zakonoproekt.org.ua Про RSS


Як новий Міністр МВС В.Захарченко Facebook і Twitter підірвав 

Сторінка англійською мовою Сторінка російською мовою Сторінка французькою мовою Сторінка німецькою мовою Сторінка  іспанською мовою Версія для друку
29.12.2011

Після переходу Міністра внутрішніх справ України Анатолія Володимировчиа Могильова на посаду Прем’єр-Міністра Автономної Республіки Крим, про дивну нелюбов якого та його апарату до Інтернет та соціальних мереж, вже не раз писалося, у тому числі, і у www.Zakonoproekt.Org.UA “М.Азаров скоро почне вчити А.Могильова користуватися Facebook» , Міністерство внутрішніх справ України за Указом Президента України В.Януковича очолив колишній Глава Державної податкової служби України Віталій Юрійовича Захарченко, воно та його територіальні підрозділи почали, просто фантастичне, як до рівня діяльності інших центральних органів виконавчої влади, збільшення рівня свого спілкування із користувачами Інтернет і соціальних мереж. І як тут не згадати відому фразу, що: «Кадри вирішують все».Те, що нинішня влада почала активніше працювати з суспільством, ніж їхні попередники, і, у першу чергу, в соціальних мережах, є доконаним фактом.

Zakonoproekt.Org.UA постійно проводить аналіз рівня таких контактів влади із суспільством. Вже був оприлюднений аналіз щодо діяльності у соціальних мережах Кабінету Міністрів України та ряду міністерств та інших центральних органів державної влади України, що проводився в межах програм сприяння розвитку .українського сегменту Facebook, що реалізовувуютьсяя адміністраторами програми «Представник Facebook в Україні» ( http://www.facebook.com/ambassadors.ua ) , зазначається на сайті www.Zakonoproekt.Org.UA.

Після переходу Міністра внутрішніх справ України Анатолія Володимировчиа Могильова на посаду Прем’єр-Міністра Автономної Республіки Крим, про дивну нелюбов якого та його апарату до Інтернет та соціальних мереж, вже не раз писалося, у тому числі, і у www.Zakonoproekt.Org.UA “М.Азаров скоро почне вчити А.Могильова користуватися Facebook» , Міністерство внутрішніх справ України за Указом Президента України В.Януковича очолив колишній Глава Державної податкової служби України Віталій Юрійовича Захарченко, воно та його територіальні підрозділи почали, просто фантастичне, як до рівня діяльності інших центральних органів виконавчої влади, збільшення рівня свого спілкування із користувачами Інтернет і соціальних мереж. І як тут не згадати відому фразу, що: «Кадри вирішують все».

Саме тому, нинішній аналіз діяльності в соціальних мережах центральних органів державної влади України, стосується Міністерства внутрішніх справ України. І оцінивши діяльність нового Міністра, як дуже ефективну, слід таки зазначити, що спадщина, яка йому дісталася від його попередників, вимагає ще достатньої уваги. А також нагадати, що критику, насамперед, треба сприймати, як безкоштовний аудит.

Для справедливості слід зазначити, що, після приходу до Міністерства внутрішніх справ України нинішнього міністра Віталія Юрійовича Захарченка, очолюване ним міністерство доволі активно почало проводити роботу по зміні відношення громадян до цього врай важливого правоохоронного органу держави, і в тому числі через використання Інтернету та присутність у соціальних мережах. На сьогодні органи МВС України досить суттєво представлені на сторінці «Реєстр офіційних веб-сайтів органів державної влади і органів місцевого самоврядування України» у Facebook - http://www.facebook.com/Gov.UA і Twitter - https://twitter.com/UaGov .

Саме тому, цікавим є короткий витяг із розділу аналітичної записки, що стосується певних аспектів діяльності саме територіальних підрозділів МВС України в Інтернет, у тому числі в соціальних мережах Facebook і Twitter, які, на нашу думку, могли б сприяти Міністру у виборі дієвих по здійсненню заходів по ще більшому покращенню спілкуванні МВС України та її територіальних органів із суспільством.

На нашу думку, покращання розуміння громадянами того, що і як робить державна влада і органи місцевого самоврядування є запорукою стабілізації соціально-економічного стану України і подальшого її розвитку. Що, у свою чергу, буде сприяти підвищенню довіри між обома сторонами: державою і суспільством, зміні в чинному законодавстві і прискоренню євроінтеграційних процесів.

Таким чином, якщо Міністерство, навіть і не захоче, в подальшому продовження розпочатих зараз Міністерсром внутрішніх справ України В.Захарченком активних дій щодо підвищення рівня розуміння суспільством завдань, які щоденно виконує Міністерство, та розробляти більш широку програму таких дій, то, навіть і реалізація зазначених нижче пропозицій, вже сама по собі дасть досить великий ефект.

"І. Використання доменів 2 рівня Gov.UA.

1. З 33 офіційних веб-сайтів територіальних органів МВС України, лише 13 мають імена, що знаходяться в доменній зоні Gov.UA:

1) ГУМВС України в АР Крим;

2) ГУМВС України в Луганській області;

3) ГУМВС України в Одеській області;

4) УМВС України в Житомирській області;

5) УМВС України в Закарпатській області;

6) УМВС України в Херсонській області;

7) УМВС України на Львівській залізниці;

8) УМВС України на Південній залізниці;

9) УМВС України на Придніпровській залізниці;

10) УМВС України на Південно – Західній залізниці;

11) УМВС України у Волинській області;

12) УМВС України в Чернівецькій області;

13) УМВС України в Чернігівській області.

2. З 33 офіційних веб-сайтів територіальних органів МВС України, 20 мають імена, що знаходяться не в доменній зоні Gov.UA, а в інших доменних зонах:

1) ГУМВС України в Дніпропетровській області;

2) ГУМВС України в Донецькій областs;

3) ГУМВС України в Київській області;

4) ГУМВС України в м. Києві;

5) ГУМВС України в Харківській області;

6) ГУМВС України у Львівській області;

7) ГУМВС України в Запорізькій області;

8) УМВС України на Одеській залізниці;

9) УМВС України в Івано-Франківській області;

10) УМВС України в Кіровоградській області;

11) УМВС України в Миколаївській області;

12) УМВС України в Полтавській області;

13) УМВС України в Рівненській області;

14) УМВС України в Тернопільській області;

15) УМВС України в Хмельницькій області;

16) УМВС України в м. Севастополі;

17) УМВС України у Вінницькій області;

18) УМВС України в Сумській області;

19) УМВС України в Черкаській області;

20) УМВС України на Донецькій залізниці.

Доменні імена, що присвоєні офіційним веб-сайтам територіальних органів МВС України не уніфіковані:

1) cgz.ck.ua;

2) cgz.sumy.ua;

3) crm-mia.gov.ua;

4) cv.mvs.gov.ua;

5) donkriminfo.dn.ua;

6) donumvdt.in.ua;

7) kop.gov.ua;

8) lugmia.gov.ua;

9) mia.km.ua;

10) mia.pl.ua;

11) milicia.lviv.ua;

12) militia.kiev.ua;

13) mvdobl.kiev.ua;

14) odessa.umvd.gov.ua;

15) police.gov.ua;

16) police.kharkov.ua;

17) transmil.com.ua;

18) umvd.sebastopol.ua;

19) umvs.dp.ua;

20) umvs.if.ua;

21) umvs.kr.ua;

22) umvs.mk.ua;

23) umvs.rv.ua;

24) umvs.vn.ua;

25) umvs-kherson.gov.ua;

26) umvspdz.gov.ua;

27) umvspz.gov.ua;

28) umvspzz.gov.ua;

29) umvsu.gov.te.ua;

30) utmlviv.gov.ua;

31) uvd.zp.ua;

32) zak-umvs.gov.ua;

33) zito.mvs.gov.ua.

ІІ. Щодо офіційних сторінок територіальних органів у Facebook.

1. З 33 територіальних органів лише 13 присутні в Facebook:

1) ГУМВС України в Дніпропетровській області;

2) ГУМВС України в Донецькій області;

3) ГУМВС України в Одеській області;

4) ГУМВС України у Львівській області;

5) УМВС України в Житомирській області;

6) УМВС України в Закарпатській області;

7) УМВС України в Тернопільській області;

8) УМВС України в Херсонській області;

9) УМВС України в Хмельницькій області;

10) УМВС України в Черкаській області;

11) УМВС України в Чернігівській області;

12) УМВС України у Вінницькій області;

13) УМВС України у Волинській області.

2. З них 5 сторінок у Facebook оформлені з порушенням правил Facebook, як сторінки осіб, а не офіційні сторінки цих органів, і тому в любий момент можуть бути закриті:

1) ГУМВС України в Одеській області;

2) ГУМВС України у Львівській області;

3) УМВС України в Житомирській області;

4) УМВС України в Херсонській області;

5) УМВС України в Хмельницькій області.

3. На трьох сайтах перехід на сторінки, що знаходяться за межами сайту відкриваються не в іншому вікні браузера, а в цьому ж вікні:

1) ГУМВС України в Донецькій області;

2) УМВС України у Вінницькій області;

3) ГУМВС України в Дніпропетровській області.

4. На офіційному веб-сайті УМВС України у Волинській області відсутня піктограма виходу на сторінку у Facebook, хоча сама сторінка там є.

5. На офіційному веб-сайті ГУМВС України в Запорізькій області є піктограми, що просто виводять у Facebook і Twitter, а не на сторінки сайті ГУМВС України в Запорізькій області в цих соціальних мережах.

6. З 33 територіальних органів 20 не присутні в Facebook:

1) ГУМВС України в АР Крим;

2) ГУМВС України в Київській області;

3) ГУМВС України в Луганській області;

4) ГУМВС України в м; Києві;

5) ГУМВС України в Харківській області;

6) ГУМВС України в Запорізькій області;

7) УМВС України на Одеській залізниці;

8) УМВС України в Івано-Франківській області;

9) УМВС України в Кіровоградській області;

10) УМВС України в Миколаївській області;

11) УМВС України в Полтавській області;

12) УМВС України в Рівненській області;

13) УМВС України в м;Севастополі;

14) УМВС України на Львівській залізниці;

15) УМВС України на Південній залізниці;

16) УМВС України на Придніпровській залізниці;

17) УМВС України на Південно – Західній залізниці;

18) УМВС України в Сумській області;

19) УМВС України в Чернівецькій області;

20) УМВС України на Донецькій залізниці.

ІІІ. Щодо офіційних сторінок територіальних органів в Twitter.

1. З 33 територіальних органів лише 12 присутні в Twitter:

1) ГУМВС України в Дніпропетровській області;

2) ГУМВС України в м; Києві;

3) ГУМВС України в Одеській області;

4) ГУМВС України у Львівській області;

5) УМВС України в Житомирській області;

6) УМВС України в Миколаївській області;

7) УМВС України в Полтавській області;

8) УМВС України в Херсонській області;

9) УМВС України в Хмельницькій області;

10) УМВС України у Вінницькій області;

11) УМВС України в Чернівецькій області;

12) УМВС України в Чернігівській області.

2. З 33 територіальних органів 22 не присутні в Twitter:

1) ГУМВС України в АР Крим;

2) ГУМВС України в Донецькій області;

3) ГУМВС України в Київській області;

4) ГУМВС України в Луганській області;

5) ГУМВС України в Харківській області;

6) ГУМВС України в Запорізькій області;

7) УМВС України на Одеській залізниці;

8) УМВС України в Закарпатській області;

9) УМВС України в Івано-Франківській області;

10) УМВС України в Кіровоградській області;

11) УМВС України в Рівненській області;

12) УМВС України в Тернопільській області;

13) УМВС України в м;Севастополі;

14) УМВС України на Львівській залізниці;

15) УМВС України на Південній залізниці;

16) УМВС України на Придніпровській залізниці;

17) УМВС України на Південно – Західній залізниці;

18) УМВС України у Волинській області;

19) УМВС України в Сумській області;

20) УМВС України в Черкаській області;

21) УМВС України в Чернігівській області;

22) УМВС України на Донецькій залізниці.

IV. Типові зауваження:

Відсутність типового найменування офіційних веб-сайтів територіальних органів МВС України та їхніх офіційних сторінок у Facebook і Twitter.

Відсутність типового лого УМВС чи регіону на території якого знаходиться територіальний орган МВС України, як на його офіційному веб-сайті, так і на їхніх офіційних сторінок у Facebook і Twitter.

Наприклад, на сайті і сторінках УМВС України в Чернігівській області розміщене не те що не лого УМВС, а досить дивний, якщо вдуматися, як для територіального органу МВС, лозунг - "Кримінал. Обов’язок. Право".

Так само дивний заголовок на офіційному веб-сайті ГУМВС України в с. Києві: Кримінальні хроніки Києва», що не зовсім відповідає тому, що повинні відбувати люди, коли заходять на офіційний веб-сайт цього правоохоронного органу.

Крім того, є дивним що на одній сторінці впереміжку розміщені матеріали українською і англійською мовами, замість того, аби розмістити їх на різних сторінках.

Аналогічне є й на акаунті УМВС України в Миколаївській області в Twitter, де новини також розміщені одночасно на 2 мовах, замість того, щоб були створені окремі акаунти.

На дуже великій кількості веб-сайтів територіальних органів МВС України, навіть тих, що виглядають досить пристойно, для позначення переходу на сторінку з російською, англійською чи польською мовами використовуються прапори інших країн чи держави, що не може бути прийнятним для розміщення на офіційному веб-сервері територіального органу центрального органу виконавчої влади Держави Україна.

V. Рекомендації:

1 етап.

1. Визначити типове скорочення для доменних імен в доменній зоні другого рівня gov.ua, а також у Facebook і Twitter, для обласних та інших територіальних органів МВС України, у тому числі і для районних відділень, чиї сторінки чи окремі веб-сайти можуть бути відкриті після певної підготовки до цього.

2. Невідкладно отримати домені імена в доменній зоні другого рівня gov.ua для офіційних веб-сайті тих територіальних органів МВС України, що досі мають доменні імена в інших доменних зонах, і присвоїти їх цим офіційним веб-сайта. Тимчасово залишити використання старих доменних імен для забезпечення переадресації на нові доменні імена сайту до моменту закінчення переіндексації його новин в основних пошукових системах.

При бажанні виправити вищезазначені зауваження можна за 1-2 дні.

І якщо посадові особи, на момент, коли Міністр внутрішніх справ України В.Захарченко ознайомиться із цим матеріалом, не знімуть ці питання, або навіть заявлять, що для їхнього вирішення потрібно часу більше, ніж 2 дні, то Вам, Віталію Юрійовичу, варто подумати щодо професійної придатності та відповідності цих осіб займаним посадам.

2 етап.

1. Визначити типові структури і зовнішній вигляд офіційних веб-сайті тих територіальних органів МВС України, у тому числі скорочення назв іншомовних сторінк на інших мовах, виходячи з того, що він повинен бути однаковий для всіх регіонів, визначивши лого (емблему УМВС чи регіону) та можливі окремі особливості цих регіонів.

2. Провести відповідні зміни на вже існуючих офіційних веб-сайтах, включивши їх в єдину систему обміну інформації для збільшення передачі новин для засобів масової інформації та посилань на МВС України та її територіальні органи, як джерело подачі цієї інформації.

3. Розглянути питання про можливість створення:

1) блогів керівників усіх територіальних органів МВС України на офіційних веб-сайтах цих органів та розміщення посилань на них на офіційному веб-сайті МВС України, а блогу Міністра внутрішніх справ України на офіційному веб-сайті Міністерства внутрішніх справ України із розміщенням посилань на нього на офіційній сторінці міністра і міністерства на офіційному веб-сайті Кабінету міністрів України та «Укрінформу».

2) офіційних веб-сайтів чи веб-сторінок для районних органів МВС України;

3) офіційних веб-сторінок дільничних міліціонерів, наповнення яких у полуавтоматаичному режимі повинні будуть забезпечувати підрозділи з персонал обласних управлінь МВС України, що готують накази про призначення таких дільничних міліціонерів. На користь цього говорить багаторічне використання такого способу наближення дільничних міліціонерів до громадян у МВС Російської Федерації, яке, хоча і почало займатися цим питанням пізніше ніж на Україні, але вже має досить реальний позитивний досвід такої форми роботи.».

Зрозуміло, що можна проігнорувати ці висновки, або навіть образитися, але чи це доцільно, якщо можна просто це врахувати. І стати зразком для інших центральних органів державної влади України

Євген Георгійович Костенко

президент Українського аналітичного центру,

шеф-редактор веб-сайту www.zakonoproekt.Org.UA

27.12.2011

 

 
Щоб додати коментар, Ви повині зареєструватися на сайті.
Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редіректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .
Система Orphus Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Теми

Таким чином Ви завжди зможете слідкувати за оновленнями на сторінці Zakonoproekt.Org.UA на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Twitter.com Представництво Zakonoproekt.org.ua на GOOGLE+ Представництво Zakonoproekt.org.ua на Youtube Представництво Zakonoproekt.org.ua на Linkedin.com

Zakonoproekt.org.ua - це незалежне видання, що фінансуються за рахунок реклами та кожного використання читачами рекламних банерів на цьому сайті.

Заходьте до нас на Facebook


Про фінансування сайту

© 2010 www.zakonoproekt.org.ua . Творимо закони разом! Аналіз законів та аналіз і розробляння законопроектів. Сайт - це останні новини щодо Верховної Ради України. Президента України,. Кабінет міністрів України та інші органи державної влади і органи місцевого самоврядування на тему: закони, законопроекти та інше законодавство, політика, економіка, фінанси, технології, право, культура, здоров’я.
Усі права на матеріали, що перебувають на сайті, захищенi відповідно до законодавства України. Передрук матеріалів сайту вітається , при наявності прямого гіперпосилання (hyperlink) без редиректа на http://www.zakonoproekt.org.ua .

Карта сайту | © 2010 - 2019 Zakonoproekt.Org.UA
RSS для Zakonoproekt.org.ua